Justyna Wujkowskamiesiąc temu

Jesteśmy w programie Facebook Marketing Partners!

Zachęcamy do zapoznania się z artykułem, z którego dowiecie się więcej o warunkach, jakie musieliśmy spełnić oraz korzyściach płynących z tego partnerstwa.

Co to jest FMP?

Partner marketingowy Facebooka (FMP) jest przeznaczony specjalnie dla agencji, które zarządzają kampaniami reklamowymi w imieniu marek i firm, które zostały zweryfikowane przez Facebooka. Certyfikat zostaje przyznany za doskonałość w pomaganiu reklamodawcom w maksymalnym wykorzystaniu ich kampanii na tej platformie.

Program Partnerów Marketingowych Facebooka istnieje od dłuższego czasu, ale w zeszłym roku rozszerzył program o poziomy:

• konto,

• preferowany partner,

• partner premium.

Warstwy preferowane i premium oferują dodatkowe indywidualne wsparcie techniczne, kreatywne konsultacje i zasoby szkoleniowe, takie jak wydarzenia.

Co zrobiliśmy, by dostać certyfikat FMP?

Aby móc założyć konto w programie Facebook Marketing Partner, nasza agencja Reklama Dla Biznesu musiała posiadać Menedżera firmy, pod którego zostały podpięte konta reklamowe z wydatkami na poziomie minimum 41 614 zł w ciągu ostatnich 6 miesięcy.

Co zyskaliśmy?

Uzyskany status Facebook Marketing Partner daje nam dostęp do unikalnych materiałów i narzędzi, niedostępnych dla innych agencji. Należą do nich m.in.:

• narzędzia analityczne oraz raporty i zalecenia od Facebooka w zakresie optymalizacji działań reklamowych dla każdego z naszych klientów,

• materiały dotyczące najlepszych praktyk w zakresie kampanii reklamowych oraz tworzenia bardziej atrakcyjnych reklam.

„Z Facebookiem współpracujemy od kilku lat. Przyznany certyfikat jest potwierdzeniem naszej determinacji i zdobytego doświadczenia, które na co dzień oferujemy naszym klientom. Z pewnością będziemy się dalej intensywnie rozwijać w obszarze Social Ads.” - Sandra Badtkeova, CMO ReklamadlaBiznesu.pl

Reklama dla Biznesu tylko w tym momencie obsługuje kampanie na niemal wszystkich liczących się w Polsce portalach społecznościowych, w tym m.in. Facebook, Linkedin, Instagram czy Youtube. Udział w programie to ogromna szansa dla naszych współpracowników na dalszy rozwój w zakresie prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych, optymalizacji reklam oraz tworzenia bardziej angażujących treści dla naszych partnerów.

RDB News

Wszystkie

Czy mogę reklamować się na nazwę innej marki? – czyli znaki towarowe w Google Ads.
W tym artykule dowiesz się czym są znaki towarowe i czy kategorycznie nie możesz wykorzystać ich w swoich reklamach.