Jak wygląda proces pełnego brandingu i tworzenia marki?

Zaczynając od początku:

Stworzyliśmy łatwy i lekki logotyp, przypominający drona CCROV.

Wprowadziliśmy go do świata online – oznacza, to że nasza ekipa nie tylko zrobiła sesje zdjęciową pod wodą, ale i przeprowadziła inspekcje podwodną. Działo się.

 

Pierwszą z akcji, jakie musieliśmy przeprowadzić to – testy CCROV na basenie zamkniętym, aby móc wypłynąć z nim na głębokie wody (dosłownie).

Podczas testów nakręciliśmy krótki film promocyjny, który miał posłużyć do reklamy w obszarze online.

Na lądzie prowadziliśmy nagrywki recenzji CCROV, przy udziale specjalistów z Sea Light, bedącego właścicielem marki DronPodwodny.pl

 

Potem zabraliśmy się za social media i stworzenie obszaru, w którym marka będzie mogła pisać specjalistycznego bloga.

Na samym końcu działań promocyjnych mogliśmy podejść do promocji w obszarze Google Ads, ale okazało się…. Że produkt nigdy nie był reklamowany w obszarze Google i należało nadać kody EAN, bez których „zakupy w Google” nie mogą mieć miejsca. Stąd też dopiero po ich nadaniu mogliśmy rozpocząć kampanię promocyjną w zakresie Google Merchant Center. 🙂

 

Na samym końcu stworzyliśmy kanał na Youtube, w którym osadziliśmy filmiki promocyjne.

 

A to dopiero początek… 🙂

 

Nasze marki, które wzięły udział w projekcie:

  • Zadronowani.pl – ekipa naszych operatorów podjęła się wyzwania wykonania zdjęć za pomocą drona Mavic 2 Pro, podczas testów drona w Zatoce Gdańskiej,
  • Rubystudio.pl  wykonało montaż filmiku promocyjnego oraz recenzji CCROV

Nasze marki, które wzięły udział w projekcie:

drony gdansk
ruby studio
ideasem-strony-www