patryk-blog-reklama-dla-biznesu

drony w Twojej firmie

Patryk Płoszaj

Od 9 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Rozwój opiera na innowacjach i leadershipie. Uważa, że skuteczny marketing, to tylko ten zaplanowany. Jego pasją od zawsze było latanie. Instruktor UAVO z uprawnieniami nadanymi przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Jego dewizą jest szybkie skalowanie biznesu i pokonywanie przeszkód na drodze do sukcesu.

Z tego artykułu dowiesz się…

– jakie aspekty musisz brać pod uwagę zamawiając sesję zdjęciową z drona
– na co zwrócić uwagę w wyborze operatora drona
– do czego wykorzystać video z drona

Drony. Wykorzystanie w biznesie.

Pokazanie Twojej firmy, może mieć decydujący wpływ na podjęcie decyzji zakupowej przez kontrahenta.
Być może zdarzyło Ci się wejść na stronę internetową, która zrobiła na Tobie bardzo dobre pierwsze wrażenie tylko i wyłącznie dlatego, że jako slider początkowy, wykorzystywała zdjęcie lub film video?

Wejdź na jakąkolwiek stronę branży TSL, marki elektronicznej czy ośrodka turystycznego gmin, miast. Teraz już widzisz w jaki wielu miejscach jest wykonane zdjęcie bezzałogowcami?

„Dzisiejszy marketing online walczy o uwagę klienta. Video to najbardziej angażujący format, w dobie scrollowania. Wykorzystując video z drona jesteś o krok przed konkurencją”

Branża reklamowa bardzo długo czekała na możliwość wykonywania zdjęć lotniczych przy stosunkowo niewielkim budżecie, względem tych, które były wykonane z poziomu helikoptera lub samolotu. Obecnie ogólna dostępność tego typu usług jest obarczona ryzykiem.

W tym miejscu chciałbym przestrzec Was przed zbytnią oszczędnością, ponieważ do zdjęć które wykorzystuje się komercyjnie, niezbędne jest posiadanie przez operatora świadectwa kwalifikacji, wydawanego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. (Więcej informacji znajdziesz na stronie www.kursnadrona.pl)

patryk-płoszaj

„Każdy operator drona musi posiadać świadectwo kwalifikacji, aby można było użyć komercyjnie zdjęcie lub materiał video do promocji Twojej firmy.

Zapewne chciałbyś/chciałabyś poznać jakie są to
mniej więcej koszty.

Sesja zdjęciowa wykonana dronem lub tez krótki materiał video, który możesz umieścić na stronie internetowej i social media – waha się w granicach od kilkuset do kilkunastu tysięcy złotych. Ceny różnią się w zależności od tego jakie doświadczenia posiada operator i ile czasu przeznaczy ma być na montaż video lub obróbkę zdjęć. Ważna jest tez kreatywność operator oraz to czy jest to produkcja wykorzystującą podstawowa kamerę czy tez oblot kilkoma dronami jednocześnie.

Cena zależy również od tego jakim modelem drona będzie wykonane zlecenie. Jeśli będzie to sprzętem półprofesjonalny typu dji phantom 4 lub dji mavic 2 pro – to ceny wahają się od 300 zł do 1000 zł – za 10 zdjęć lub 20 minut surowego materiału wideo (jest to miedzy 30 sekund a 5 minut gotowego materiału video). Z kolei jeśli wejdziemy w półkę profesjonalna to cena może już znacznie różnić się od podanych powyżej, nie wykonuje tego jeden operator, a przynajmniej dwóch i pozostała cześć osób z planu.

Na rynku spotykamy zarówno niskie ceny bardzo słabej jakości materiału, jaki i tego, który pokazuje esencje poziomu latania, gdzie widać, że operator ma doświadczenia.

To nie wszystko… Dobry materiał to dopiero początek do wykonania montażu film, który może trwać od kilku godzin do kilkunastu dni. A cena
samego montażu uzależniona jest od zastosowanych efektów specjalnych, długości samego filmu promocyjnego, ilości ujęć i ilości zamówionych poprawek do filmu.

Jeżeli chciałbyś zaprezentować swoja firmę lepiej, zapraszam Cię do wypełnienia krótkiego briefu, który należy wypełnić przed zamówieniem lotu dronem.

Patryk Płoszaj

Wtorki z RDB

1 Comment

  • I just couldn’t leave your website prior to suggesting that I extremely loved the usual information a person provide for your visitors?

    Is going to be back often to investigate cross-check new posts

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *