Logotyp
Wykonaliśmy nowoczesny logotyp, spójny z wizją naszego Klienta. Charakterystyczny logotyp jest powiązany z działalnością i wyróżnia się na tle konkurencji. Został on opracowany z myślą o zaawansowanych technologiach oraz obecnym trendzie w branży. Jego unikalny i rozpoznawalny design, oparty na badaniach rynkowych i analizie konkurencji, sprawia, że nasz Klient zyskuje wyróżniającą się pozycję na rynku.
Nasza interdyscyplinarna ekipa grafików, konsultantów oraz strategów marketingowych, współpracowała ze sobą na każdym etapie procesu twórczego, aby zapewnić spójność przekazu oraz atrakcyjność wizualną logotypu. Wspólnie z naszym Klientem zdefiniowaliśmy jego potrzeby, oczekiwania oraz wartości, które chcieliśmy oddać za pomocą logotypu.
Księga Znaku
Dla External Project Management przygotowaliśmy także księgę znaku. Dokument ten pozwala na wyszczególnienie najważniejszych elementów i zasad stosowania logotypu EPM w kreacjach graficznych i internetowych.
Branding
Na bazie logotypu stworzyliśmy rozpoznawalną markę — EPM. W tym celu wykorzystaliśmy oryginalne grafiki umieszczane zarówno na stronie internetowej, jak i w mediach społecznościowych naszego Klienta. Wybraliśmy kolorystykę, która w połączeniu z unikalną formą graficzną, podkreśla tożsamość marki oraz dodaje energii i dynamiki. Wzór został zaprojektowany w taki sposób, by mógł być łatwo skalowany i dostosowywany do różnych nośników, takich jak strony internetowe i materiały reklamowe.