|

Jakie gadżety reklamowe sprawdzą się najlepiej na targach branżowych?

Reklamowe akcesoria z logo firmy czy innym, chwytliwym nadrukiem to produkty, które w wielu różnych sytuacjach mogą budować widoczność i świadomość naszej marki. Tego typu produkty sprawdzają się zarówno podczas spotkań biznesowych i imprez firmowych, jak i przy okazji branżowych konferencji czy targów. Jakie gadżety warto zabrać ze sobą na targi, podczas których będziemy mieć okazję dotarcia do setek potencjalnych klientów?

Gadżety na targi branżowe – na co zwrócić uwagę?

Aby sprawdziły się jako gadżety firmowe na branżowych targach, konferencjach czy innych, tego typu wydarzeniach, akcesoria reklamowe powinny odznaczać się kilkoma istotnymi cechami.

Rozmiar i waga

Na targi branżowe, a więc na służbowe wyjazdy dobrze sprawdzą się gadżety niewielkich rozmiarów, produkty kompaktowe i lekkie. Łatwo będzie je spakować i przetransportować na miejsce, a także odpowiednio rozłożyć. Warto pamiętać, że stoiska targowe mają bardzo często niewielką, ograniczoną przestrzeń, na której musimy zmieścić wiele różnych, istotnych elementów. Całość powinna być wykorzystana do maksimum, a jednocześnie odpowiednio zorganizowana, ustawna i schludna. Gadżety o niewielkich rozmiarach zdecydowanie łatwiej zmieścić na niedużym stoisku.

https://hellogadzet.pl/product-pol-13444-CORKS-Korkowy-brelok.html

Należy wziąć również pod uwagę wygodę i bezpieczeństwo swoich odbiorców, czyli potencjalnych klientów, którzy będą przyjmować od nas nasze firmowe gadżety. Nie powinniśmy narażać ich na konieczność dźwigania ciężkich czy dużych akcesoriów, które trudno zmieścić w ręce, w torbie czy plecaku.

Praktyczność i spójność

Gadżety, które wybierzemy na targi branżowe, powinny cechować się wysokim poziomem funkcjonalności. Warto, żeby były to nie tylko zwykłe nośniki reklamowego przekazu, ale produkty, które realnie mogą przydać się naszym klientom. Ponadto dobrze, aby były one również spójne zarówno z tematyką czy estetyką samego wydarzenia, jak i z identyfikacją wizualną marki oraz jej asortymentem lub zakresem usług.

Firma związana z branżą motoryzacyjną, uczestnicząca w tematycznych targach, może zaoferować swoim klientom breloki reklamowe (https://hellogadzet.pl/breloki-reklamowe) w kształcie samochodu, ozdobione swoim logo uchwyty samochodowe czy praktyczne skrobaczki do szyb.

Cena

Wybierając gadżety na targi branżowe, najczęściej planujemy zakup dużej liczby produktów, aby móc dotrzeć do możliwie jak największego grona odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto więc zwrócić uwagę na cenę wybieranych akcesoriów. Decydując się na niskobudżetowe rozwiązania, będziemy mogli pozwolić sobie na zakupienie większej liczby produktów i wykonanie nadruków idealnie dopasowanych do naszych indywidualnych oczekiwań.

Gadżety reklamowe na targi – przykłady produktów

Podczas targów branżowych sprawdzą się akcesoria firmowe z dwóch kategorii. Mogą to być produkty ogólne, powszechnie używane lub gadżety ściśle związane z naszą branżą i tematyką wydarzenia.

W pierwszej kategorii znajdują się przede wszystkim różnego rodzaju akcesoria biurowe i piśmiennicze. Podczas targów zawsze sprawdzą się reklamowe długopisy, ołówki i kredki oraz całe zestawy. Absolutnym klasykiem, jeśli chodzi o proste, popularne, ale skutecznie działające gadżety, są smycze reklamowe (https://hellogadzet.pl/smycze-reklamowe). Są to praktyczne, lekkie i łatwe w transporcie akcesoria, na których możemy umieścić wiele istotnych informacji o naszej marce, takich jak adres siedziby, adres e-mailowy, hasło reklamowe, logo czy nawet kod QR.

https://hellogadzet.pl/product-pol-17650-Power-bank-10400-mAh-Air-Gifts-kamien-Carol.html

Sprawdzą się również wspomniane już reklamowe breloki i kubki, a także akcesoria elektroniczne, takie jak powerbanki, czy pendrive’y (https://hellogadzet.pl/pendrive-z-logo).

W drugiej kategorii gadżetów mogą znaleźć się naprawdę różne produkty. Wszystko zależy już od naszej wizji, od tego, co chcemy przekazać i jak zaprezentować własną markę. Wybierając spersonalizowane, branżowe gadżety pamiętajmy jednak, aby także i one odznaczały się wspomnianymi już istotnymi cechami, a więc odpowiednim rozmiarem, niewielką wagą, wysoką estetyką i funkcjonalnością.

Działamy na rynku od 2003 roku, zaczynając jako Fiori. Z czasem marka ewoluowała w Fiorigifts, która dziś koncentruje się na obsłudze dużych firm i klientów korporacyjnych. Równolegle rozwijamy markę Hello Gadżet – nowoczesny sklep internetowy dostępny pod adresem https://hellogadzet.pl, stworzony z myślą o wygodnych i szybkich zamówieniach online. Oferujemy szeroki wybór gadżetów reklamowych z nadrukiem, takich jak długopisy, kubki, smycze, breloki, notesy i torby, z realizacją nawet w 48 godzin.