Hullo - przygotowanie kampanii online
Prowadzenie spójnej koncepcji na kanałach social media, która zwiększyła rozpoznawalność marki oraz przyczyniła się do zwiększonej sprzedaży biletów na Dzień Otwarty w Hullo.
Strategia marketingowa
Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy strategię marketingową, która przyczyniła się do sukcesu związanego z dużą ilością odwiedzin Hullo podczas Dnia Otwartego. Dzięki zaplanowanej kampanii uzyskaliśmy konwersję na poziomie 300%. Przeprowadzenie komunikacji dotyczącej promocji Dnia Otwartego w Hullo trwała zaledwie 4 dni. Cieszymy się, że w 4 dni uzyskaliśmy tak świetny wynik.
Utworzenie wysokiej jakości materiałów video
Nasz team video stworzył wysokiej jakości materiały, przedstawiające centrum sportowo-rozrywkowe.
Hullo, dzięki filmom uzyskało duży rozgłos m.in. na kanale YT. Materiały nagrane przez nasz team zostały zmontowane, w sposób ciekawy dla odbiorców w wersji long i short.
Budowa kanału Youtube
Hullo dzięki materiałom video zyskało wielu odbiorców, w tym subskrybentów. Ludzie często komentują video oraz wspominają Dzień Otwarty, który uzyskał duży rozgłos.
Kanał Youtube posiada spersonalizowane logo oraz zdjęcie w tle, które zostało zrobione zgodnie z Księgą Znaku.
Komunikacja w social media
Opracowaliśmy spójną komunikację na kanałach Facebook i Instagram. Posty zostały zaplanowane z wyprzedzeniem, co pozwoliło uzyskać spójną komunikację. Wszystkie treści stworzone przez copywritera, zawierały odpowiednio dopasowane grafiki, które zachęcały do wzięcia udziału w Dniu Otwartym, ale także do odwiedzenia Hullo, w dowolnym czasie.
Brandbook
Grafiki, zaprezentowane na kanałach w mediach społecznościowych, w tym: Facebook, Instagram, Youtube, oraz w Google Ads, zostały zaprojektowane zgodnie z wcześniej utworzoną księgą znaku.
Każdy z elementów w brand book został spójnie zaprojektowany, w taki sposób, aby marka mogła komunikować się poprzez czytelny dla odbiorców przekaz graficzny.
Hulloween - Weekend Halloween
Sukces dnia otwartego przyczynił się do zorganizowania kolejnego Dnia Otwartego w Hullo.