Identyfikacja dla firmy transportowej oraz stworzenie strony internetowej
Cargonite - wprowadzenie marki związanej ze spedycją i transportem do świata online
Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną dla firmy transportowej w kanałach komunikacji: Facebook, Instagram, LinkedIn. Przy tworzeniu logotypu inspirowaliśmy się transportem, nocą i nieskończonością realizowanych tras.
Razem z teamem zrealizowaliśmy spójny branding marki transportowej- materiały drukowane oraz zaprojektowaliśmy i wypozycjonowaliśmy stronę internetową.
Główne usługi:
Powyższe składowe pozwoliły zaistnieć Cargonite na rynku branży TSL.
Launch marki na Facebook i Instagram
Jako agencja marketingowa dokonaliśmy analizy rynku transportowego i potrzeb klientów zainteresowanych usługami branży TSL i na podstawie wyników stworzyliśmy spójną komunikację na kanałach społecznościowych. np. Facebook, Linkedin.
Utworzenie wizytówki Google
Stworzyliśmy wizytówkę w Google Moja Firma, by zwiększyć widoczność firmy transportowej na tle konkurencji oraz pomóc klientom dotrzeć do siedzib. Wizytówkę aktualizowaliśmy wraz z informacjami dotyczącymi transportu, a zawarte w niej usługi i informacje zaczęły przyciągać nowych klientów.
Stworzenie księgi znaku
Przygotowaliśmy księgę znaków dla firmy transportowej i zaplanowaliśmy wszystkie aspekty wykorzystania księgi znaku.
Księga znaku dokładnie określa dopuszczalne oraz zabronione formy użycia logo firmy transportowej. Ważnym aspektem było przygotowanie sygnetu z napisem „Go”, który został wykorzystany w projekcie bluz i T-shirtów.
Zaprojektowany logotyp dla firmy transportowej, znalazł się na wizytówkach firmowych, papierze, a także na stopce mailowej. Wszystkie powyżej przedstawione elementy Księgi Znaku wpływają na profesjonalny odbiór marki przez potencjalnych klientów.
Copywriting przygotowany pod budowanie pozycji SEO
Naszym zadaniem było tworzenie czytelnych treści na stronę www pod kątem SEO dla firmy transportowej i zaplanowanie ich w social media. Tym samym udało nam się wyprzedzić konkurencję i wypromować stronę. Całość działań wpłynęło na zwiększenie widoczności firmy współpracującej ze spedytorami oraz międzynarodowymi transportami.