Założenia marki:

Głównymi celami jakie nami kierowały to stworzenie unikalnego logo, które będzie można powielać na dowolnej powierzchni reklamowej, zarówno w minimalne formie.

Cel jakim kierowaliśmy się przy tworzeniu konstrukcji znaku, to   możliwość promocji marki i stworzenie charakterystycznego w swojej tematyce sygnetu, który będzie czytelny i łatwy do zapamiętania dla odbiorcy.

 

Działania promocyjne:

Stworzenie nietypowej strony www, które główny przekaz to czytanie bloga zakresu wiedzy podatkowej i księgowej oraz poszerzanie bazy subskrybentów. Działania wspierające jakie zastosowaliśmy to promocja w obszarze Google Ads.

Działania w obszarze online:

Działania wspierające jakie zastosowaliśmy to promocja w obszarze Google Ads.

 

Nasze marki, które wzięły udział w projekcie:

Specjaliści z zakresu DTP z marki Santryk.pl dobrali odpowiednie uszlachetnienie oraz format wydruku wizytówek firmowych. Zastosowana folia  Soft Touch na wizytówce miał wspomóc działania networkingowe klienta i doprowadzić do zainteresowania w pierwszym kontakcie z docelowym odbiorcą.