Natalia Zalewska4 miesiące temu

Najszybsze 10 milionów wyświetleń z 2020 roku.

Poznaj przegląd, najszybszych wyświetleń tego roku. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że utwory te są ci dobrze znane. Rozpoczynamy ranking od ostatniego miejsca, którego nie wypada pominąć, mimo, że nie zdobyło jeszcze 10 milionów. Możemy jednak zapewnić, że jest szybkie w swojej treści. Video to w przeciągu 4 dni uzyskało dużą popularność, w tym ponad 8 milionów wyświetleń na YouTube. Za całe zamieszanie odpowiada Space X, który wystartował 9 grudnia statek kosmiczny. Wzniósł się, przeniósł paliwo, wykonał manewr odwrócenia, kończąc widowiskowym lądowaniem.

„SpaceX „Starship | SN8 | High-Altitude Flight Test”

Disney zdobył 11 milionów wyświetleń w 4 dni

Video o imponującym wyniku jest produkcji Disneya, która uzyskała ponad 11 milionów wyświetleń w przeciągu 4 dni i nawiązuje do znanej ekranizacji. Znacie?

Zmęczona publiczność po roku pełnym nieoczekiwanych wydarzeń pragnie od mediów magii i odrealnienia, którą z pewnością możemy podziwiać w tej produkcji.

„Exclusive Clip | Loki | Disney+”

Polska gra nad, którą pracowano 8 lat – Cyberpunk 2077

Przyglądamy się z bliska naszej polskiej produkcji i premierze gry Cyberpunk 2077. Oficjalny trailer twórców gier takich, jak Wiedźmin ponownie zwrócił na siebie uwagę. Zwiastun w przeciągu 6 dni uzyskał ponad 16 milionów wyświetleń, co jest dużym sukcesem. Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie fakt, że gra nie została dobrze dopasowana na konsolę oraz xboxa. Aktualnie akcje spółki traciły na zakończenie sesji ponad 7,6 procent, choć w pierwszych minutach handlu kurs spadał nawet o 25 procent. Życzymy wytrwałości i szybkich poprawek, a Was zapraszamy do obejrzenia trailera!

Jedna z najdłużej powstających gier w historii

„Cyberpunk 2077 — Official Launch Trailer — V”

22 miliony wyświetleń w przeciągu 4 dni

Drugie miejsce zajmuje Taylor Swift ze swoim nowym teledyskiem do piosenki Willow. Nie jesteśmy wielbicielami tego rodzaju muzyki i przyznajemy, że nie leciała u nas w biurze Reklama Dla Biznesu. Mimo braku naszej aprobaty na świecie znajdą się jej miłośnicy i tutaj ślę pozdrowienia dla Sandry, naszej Project Manager-ki. :) Dzięki ogólnemu zainteresowaniu, amerykańska piosenkarka country cały czas trzyma się blisko podium. Muzyka popularna, tematy bliskie złamanemu sercu, walki, miłości są tematami tabu i prawdopodobnie w najbliższym czasie nie wyjdą z obiegu.

„Taylor Swift - Willow (official music video)”

Nudny teledysk Shakirą zdobył 73 miliony wyświetleń

W czołówce najszybszych wyświetleń w grudniu znalazł się Black Eyed Peas w duecie z Shakirą występując w teledysku do piosenki pt. „Girl Like Me”.

Prawdopodobnie przy tworzeniu takiego teledysku zabrakło twórcom pomysłu, którzy skupili się głównie na kobietach i szybkich autach. Treść również nie nie zaliczamy do wybitnego arcydzieła, przekonajcie się sami!

Black Eyed Peas połączyli siły z Shakirą

„Black Eyed Peas, Shakira - GIRL LIKE ME (Official Music Video)”

82 miliony wyświetleń w 24h

Na samym szczycie najszybszych wyświetleń, w tym rekord Youtube znalazł się najnowszy teledysk Blackpink “How You Like That”, koreański girlsband z gatunku muzyki pop. Teledysk i utwór ma liczne grono fanów, mimo zbieżnych komentarzy. Dlaczego zdobyły tak wysoką popularność? Co przyczyniło się do sukcesu?

Sukces tik-tokowych ruchów w teledysku i dobry drop

Dziewczyny z zespołu przedstawiane są niczym postacie z gry, każda w innej scenografii, co pomaga im zdobyć kawałek serca komputerowych maniaków. Sprytnym zabiegiem jest pokazanie ruchów rodem z TikToka. Rzesze osób zaczęło je kopiować i wykorzystywać przy swoich filmikach. Proste efektowne gesty pasują do tych prezentowanych w aplikacji, umożliwiają łatwe naśladowanie i kreację. Część męskiego grona uzasadnia swój wybór dobrym dropem, omijając mangową, wyzywającą stylizację dziewczyn oraz odrealnioną baśniową scenografię. Ja natomiast przyznaję, że przypominają mi słabą wersję miksu Pussicat Dolls, Destiny’s Child, MIA, świat druidów z gry Word Of Warcraft, a wszystko to polane lekkim lukrem z proszku.

Niezależnie od mojej oceny gratuluję osiągnięcia takiego wyniku, bo jest imponujący. Kto, by nie chciał zobaczyć tylu odtworzeń pod swoim materiałem? Tym samym mam nadzieję, że w przyszłości zainteresowanie użytkowników kanału Youtube, będzie równomierniej rozłożone i dotknie również kreatywne zakamarki internetu.

Dziękuję bardzo za uwagę i wspólną analizę najszybszych 10 milionów wyświetleń 2020 roku!

RDB News

Wszystkie

Czy mogę reklamować się na nazwę innej marki? – czyli znaki towarowe w Google Ads.
W tym artykule dowiesz się czym są znaki towarowe i czy kategorycznie nie możesz wykorzystać ich w swoich reklamach.