Obsługa Social Media

Prowadzenie Social Mediów Twojej firmy, to obowiązek…

Wiemy, ile wysiłku trzeba włożyć by napisać ciekawy i sprzedażowy content, który zaangażuje Twoich klientów.

Na początek fakty, lepszy jest profil nieistniejący niż taki, który ktoś założyć i od kilku miesięcy nie aktualizuje na nim swoich treści. Założenie swojego fanpage na platformie Facebook czy Instagram i wgranie tam jedynie swojego logotypu to dopiero początek.
Najważniejszy jest regularny kontakt z klientem oraz pisanie angażujących treści, które zachęcą do komentowania i… udostępniania treści. 

Czy wiesz, że w ciągu 1 minuty 973 tysiące użytkowników loguje się na Facebooku?

Spójna strategia komunikacji to podstawy istnienia świadomej i mocnej marki.

3 pytania na jakie musisz sobie odpowiedzieć by poprawnie komunikować się w sieciach społecznościowych

1

Kto jest Twoim odbiorcą?

Jeżeli myślisz, że Twój produkt jest dla każdego to znaczy, że jest do odrobienia lekcja marketingu. Na podstawie Twojej strategii marki, powinieneś sobie odpowiedzieć do jakiej grupy docelowej dedykujesz swój produkt. Dzięki temu będziesz mógł dopasować język, słownictwo, oprawę graficzną i platformę, na której prowadzisz promocje swojej marki.

2

Jaki jest cel komunikowania się w social mediach?

Sprzedaż produktów, czy zwiększenie rozpoznawalności marki? A może employer branding? Kształtuj treści i realizuj swoje cele.

3

Stwórz harmonogram

Przelicz koszt. Pomyśl o tym, ile czasu i budżetu możesz zainwestować w tworzenie treści oraz prowadzenie płatnych kampanii. Stwórz realny harmonogram, którego będziesz się trzymać i konsekwentnie go realizuj.

Pobierz brief dotyczący obsługi Social Media

Poniższy dokument pozwoli nam poznać Twoje oczekiwania wobec outsourcingu.