Strategia marketingowa
Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy sprawnie działającą strategię marketingową. Przełożyła się ona na pozyskanie dużej ilości klientów zainteresowanych noclegiem i wypoczynkiem w agroturystyce. Utworzyliśmy profil firmy m.in. na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie.
Przygotowaliśmy projekt logotypu opartego o klasyczne zestawienie domu, liścia i krzewów na złotym tle. Innowacyjny projekt graficzny jest wyróżniający i łatwo kojarzy się z miejscem.
Stworzenie księgi znaku
Zaplanowaliśmy wszystkie aspekty użycia księgi znaku. Był to kolejny, bardzo ważny etap całego brandingu. Księga Znaku jasno określa dopuszczalne oraz zabronione sposoby używania nowego logo agroturystyki.
Na bazie stworzonego logotypu przygotowaliśmy charakterystyczną i spójną identyfikację wizualną. Jego głównym elementem są wyciągnięte z logotypu motywy szaty roślinnej oraz domu. Ich umieszczenie ma na celu zwiększenie świadomości klientów w odniesieniu do otaczających hotelu lasów.
Stworzyliśmy dobrze prosperującą stronę internetową, na której wszystkie podstrony były szczegółowo opisane, a klient łatwo mógł się po niej poruszać i w czytelny sposób sprawdzić co oferuje miejsce. (połączenie platformy profitroom umożliwiającej synchronizację booking, airbnb oraz rezerwacji bezpośrednio ze strony www).
Wypełniliśmy portal z narzędziami ułatwiającymi codzienne hotelarskie życie klientom. Podaliśmy informację o cenniku oraz ilości pokoi, zamieściliśmy ich zdjęcia oraz opisaliśmy cały obszar pod kątem rekreacyjnym.
Copywriting przygotowany pod budowanie pozycji SEO
Naszym zadaniem było czytelne formułowanie tekstów i terminowe planowanie postów związanych z nadchodzącymi wydarzeniami, ogłoszeniami umieszczanymi na stronie fanpage Facebooka agroturystyki oraz Instagrama. Takie działanie daje możliwość zainteresowania klientów ciekawą, dobrze sformułowaną treścią. Ponadto dobrze opisane wydarzenia, czy posty zachęcają do czynnego udziału w różnych eventach organizowanych przez Osadę Słuszewo.
Launch marki na Facebook i Instagram
Dokonaliśmy analizy rynku, potrzeb klientów, wykorzystaliśmy potencjał tego miejsca i jego atuty w kampanii marketingowej, którą przeprowadziliśmy na Facebook i Instagramie marki. Na bazie wcześniej przygotowanych grafik i projektów przygotowaliśmy charakterystyczną i spójną identyfikację wizualną Osady zarówno na Facebook jak i Instagram.
Utworzenie wizytówki Google
Na bieżąco aktualizowaliśmy wizytówkę Google i aktualne informacje dotyczące Osady Słuszewo. Zawarte były tam informacje o godzinach otwarcia obiektu, przekierowanie do strony www oraz zdjęcia podglądowe dla osób zainteresowanych noclegiem w tym miejscu. W przypadku komentarzy odpowiadaliśmy osobom zainteresowanym.