Portfolio

Sprawdź nasze projekty

Hullo - Najnowocześniejsze Centrum Rozrywki

Hullo - Najnowocześniejsze Centrum Rozrywki

Koncepcja promocji Dnia Otwartego w Hullo

Hullo - przygotowanie kampanii online

Prowadzenie spójnej koncepcji na kanałach social media, która zwiększyła rozpoznawalność marki oraz przyczyniła się do zwiększonej sprzedaży biletów na Dzień Otwarty w Hullo.

Strategia marketingowa

Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy strategię marketingową, która przyczyniła się do sukcesu związanego z dużą ilością odwiedzin Hullo podczas Dnia Otwartego. Dzięki zaplanowanej kampanii uzyskaliśmy konwersję na poziomie 300%. Przeprowadzenie komunikacji dotyczącej promocji Dnia Otwartego w Hullo trwała zaledwie 4 dni. Cieszymy się, że w 4 dni uzyskaliśmy tak świetny wynik.

Utworzenie wysokiej jakości materiałów video

Nasz team video stworzył wysokiej jakości materiały, przedstawiające centrum sportowo-rozrywkowe.

Hullo, dzięki filmom uzyskało duży rozgłos m.in. na kanale YT. Materiały nagrane przez nasz team zostały zmontowane, w sposób ciekawy dla odbiorców w wersji long i short.

Budowa kanału Youtube

Hullo dzięki materiałom video zyskało wielu odbiorców, w tym subskrybentów. Ludzie często komentują video oraz wspominają Dzień Otwarty, który uzyskał duży rozgłos.

Kanał Youtube posiada spersonalizowane logo oraz zdjęcie w tle, które zostało zrobione zgodnie z Księgą Znaku.

Komunikacja w social media

Opracowaliśmy spójną komunikację na kanałach Facebook i Instagram. Posty zostały zaplanowane z wyprzedzeniem, co pozwoliło uzyskać spójną komunikację. Wszystkie treści stworzone przez copywritera, zawierały odpowiednio dopasowane grafiki, które zachęcały do wzięcia udziału w Dniu Otwartym, ale także do odwiedzenia Hullo, w dowolnym czasie.

Brandbook

Grafiki, zaprezentowane na kanałach w mediach społecznościowych, w tym: Facebook, Instagram, Youtube, oraz w Google Ads, zostały zaprojektowane zgodnie z wcześniej utworzoną księgą znaku.

Każdy z elementów w brand book został spójnie zaprojektowany, w taki sposób, aby marka mogła komunikować się poprzez czytelny dla odbiorców przekaz graficzny.

Hulloween - Weekend Halloween

Sukces dnia otwartego przyczynił się do zorganizowania kolejnego Dnia Otwartego w Hullo.

Katalog słupów Energa Invest

Katalog słupów Energa Invest

Katalog powstał, aby przedstawić koncepcje słupów kratowych wraz z wymiarami oraz specyfikacją techniczną.

Projekt: Katalog słupów kratowych dla linii 110 kV

Katalog powstał, aby przedstawić słupów kratowych wraz z wymiarami oraz specyfikacją techniczną. Jednocześnie ważne było, aby wygląd katalogu był miły dla oka, przyciągający wzrok oraz nowoczesny.

Zależało nam, aby ten katalog, w istocie ściśle techniczna publikacja, mimo wszystko wyróżniała się na tle innych – postawiliśmy więc na oryginalny Key Visual i nie mniej charakterystyczne rozpoznawcze kolory Energi – unikatowe bordo i wyrazistą, żywą zieleń.

W ciągu blisko trzech miesięcy trwania projektu powstało kilkadziesiąt koncepcji – dotyczących zarówno okładki, wnętrza, jak i Key Visual.

Prace nad okładką

Koncepcja okładki zmieniała się wielokrotnie. Pod względem kolorystyki można dostrzec ewolucję z trójbarwności do zdecydowanego postawienia na bordo i biel, z delikatnym akcentem zieleni. Wiele było także pomysłów dotyczących samego słupa kratowego widocznego na okładce. W pierwszej koncepcji w połowie składał się on ze zdjęcia, a połowie z rysunku grafika. Ostatecznie wygrała wersja z technicznym rysunkiem na pierwszej stronie. 

Geneza Key Visual

Wzór obecny na stronach katalogu wziął się z… samego słupa kratowego. Kształty, z których zbudowany jest ostateczny Key Visual, można znaleźć w konstrukcji słupa. Ten powielony kształt możemy znaleźć w proporcjach 1:1, 1:2 oraz 1:3. Użyte w VK barwy to podstawowe kolory Energi, które obecne są na okładce – przeważa tutaj żywa zieleń, ale obecne jest również bordo.

Wczesna koncepcja nawiązywała do układów scalonych, kilka kolejnych pomysłów było z kolei zbliżonych do ostatecznej wersji.

Środek katalogu i jego budowa

Wnętrze katalogu zbudowane z przejrzystych kafelek, na stronach katalogu znajdują się rysunki techniczne oraz specyfikacja. Na górze stron obecny jest Key Visual, a po bokach kolorami zostały zaznaczone konkretne strefy klimatyczne, do których przeznaczone są konkretne słupy. Podział na sekcje jest widoczny także wtedy, gdy patrzymy na katalog z boku.

 Zwycięstwo w konkursie

Nasza praca została doceniona – stworzony przez nas katalog został nagrodzony przez branżę energetyczną. Na 32. Międzynarodowych Energetycznych Targach Bielskich Energetab. Katalog otrzymał Puchar Prezesa Polskiego Towarzystwa Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej.

Jesteśmy zadowoleni, że udało się nam doprowadzić projekt do końca i przede wszystkim – że udało się nam stworzyć katalog zgodnie z oczekiwaniami tak ważnego klienta, jakim jest Energa. Cieszymy się, że katalog został dostrzeżony przez branżę i wierzymy, że będzie dobrze spełniał swoją funkcję.

GAMEY

GAMEY

Lubimy przygotowywać marki do wejścia na rynek, szczególnie jeśli są związane z grami!

GAMEY

Zaprojektowaliśmy stronę internetową, sklep online, identyfikację wizualną, video, komunikację w social media oraz gadżety by projekt Gamey mógł się rozwijać.

Stworzenie księgi znaku

Na bazie logotypu stworzyliśmy spójną identyfikację marki Gamey - The Game Changer. Nowe grafiki zostały wykorzystane w sieci, tworząc spójną koncepcję marki wchodzącej na rynek np. fanpage Facebook, zdjęcia profilowe na portale społecznościowe itp.

Utworzona księga znaku jasno określa dopuszczalne sposoby używania nowego logotypu Gamey, a my zaplanowaliśmy wszystkie aspekty użycia księgi znaków w promocji firmy.

Przygotowaliśmy spójne etykiety produktowe dla wszystkich smaków suplementu. Dopasowaliśmy projekty uwypuklając najważniejsze cechy produktów i kierując się stylem graczy wpasowaliśmy się do klucza przewodniego marki. Etykiety zostały podzielone na smaki i kolory.

Launch marki Gamey

Dokonaliśmy analizy rynku, potrzeb klientów, wykorzystaliśmy potencjał produktów i na podstawie uzyskanych danych wprowadziliśmy spójną komunikację na Facebook i Instagram. Wszystkie komunikaty były zaplanowane z odpowiednim wyprzedzeniem, a promocja marki w social mediach była przygotowywana na długo, przed dniem premiery.

Strona Internetowa Suplementu dla Graczy, która jest grą

Nasze treści umieszczone na stronie internetowej zostały napisane pod pozycję SEO. Strona wyświetla się w górnej części wyszukiwarki Google, jest przejrzysta oraz połączona ze sklepem.

Użytkownicy, odwiedzając stronę internetową, mają możliwość zagrania w grę, dodania produktów w koszyku i bezpiecznej płatności.

Strona internetowa zawiera wiele materiałów video, które idealnie dopasowane są do wizualnej strony marki. Po kliknięciu odpowiedni panel użytkownik przenoszony jest do konkretnych podstron, co ułatwia użytkownikom zakupy.

Naszemu klientowi życzymy wielu sukcesów i cieszymy się, że to właśnie my mogliśmy realizować ten projekt!

Identyfikacja wizualna Haftex

Identyfikacja wizualna Haftex

Na bazie istniejącego wcześniej logo przygotowaliśmy charakterystyczną i spójną identyfikację wizualną dla marki Haftex.

Social media

  • Zaplanowanie komunikacji
  • Zbudowanie audytorium
  • Przygotowanie komunikacji przed targami i w trakcie - Targi Remadays

Branding

Na bazie istniejącego wcześniej logo przygotowaliśmy charakterystyczną i spójną identyfikację wizualną dla marki Haftex. Jego głównym elementem są wyciągnięte z logotypu wielobarwne kwadraty. Ich rozproszenie oraz obrócenie ma nadać efekt ruchu oraz zwiększyć dynamikę Key Visual.

  • Key Visual - stworzenie i wyjście od koncepcji rozrzuconych fragmentów logotypu
  • Layout na social media
  • Przygotowanie księgi znaku

Sentio

Sentio

Prowadzenie spójnej koncepcji na kanałach social media, która przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży szkoleń i materiałów szkoleniowych.

Prowadzenie spójnej koncepcji na kanałach social media, która przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży szkoleń i materiałów szkoleniowych.

Audyt mediów społecznościowych

Przeprowadziliśmy audyt fanpage i wdrożyliśmy poprawki, które polegały na zmianie lokalizacji, dodaniu lub ukrycia zakładek na stronie głównej, ustawieniu automatycznych wiadomości w messenger, dostosowaliśmy grafiki w tle na różne urządzenia mobilne. Dzięki wprowadzonym poprawkom fanpage jest czytelny i przejrzysty co skłania zainteresowanych do interakcji.

Utworzenie konta na LinkedIn

Założyliśmy profil firmowy na koncie LinkedIn i zaplanowaliśmy spójną komunikację, która pozwoliła Sentio, uzyskać wielu klientów na szkolenia i materiały szkoleniowe. Stworzyliśmy społeczność, która do dnia dzisiejszego aktywnie obserwuje konto Instytutu.

Przed każdym szkoleniem utworzone zostały wydarzenia, które zwiększyły liczbę osób zapisanych na szkolenia.

Komunikacja w social media

Opracowaliśmy spójną komunikację na kanałach social media takich jak: Facebook, LinkedIn.

Wszystkie posty zostały zaplanowane z wyprzedzeniem, tak aby informować potencjalnych klientów o wydarzeniach w tym webinarach, materiałach szkoleniowych, szkoleniach. Stworzyliśmy grupę na Facebook zrzeszającą wiele osób z działu psychologii i psychoterapii. Osoby należące do grupy dzielą się między sobą doświadczeniami z zakresu psychoterapii.

Utworzenie wysokiej jakości materiałów video

Nasz team video stworzył wysokiej jakości materiały przedstawiające zalety Instytutu ISTDP Sentio. We współpracy powstała reklama Sentio oraz kilka krótszych jednominutowych filmików do promocji. Wszystkie materiały zostały zaprezentowane na kanale YouTube, Linkedin’ie, Facebook’u.

Rebranding strony internetowej

Przeprowadziliśmy rebranding strony internetowej, dodając elementy spójne z księgą znaków marki.

Zostały zweryfikowane treści pod kątem pozycjonowania w Googlach, zweryfikowaliśmy słowa kluczowe oraz prawidłowość treści. Całość wzbogaciliśmy i urozmaiciliśmy grafikami, zdjęciami z wydarzeń.

Identyfikacja wizualna marki

Utworzyliśmy grafiki dotyczące wydarzeń oraz filmu szkoleniowego. Przygotowaliśmy spójne tło na kanały takie jak: Facebook oraz LinkedIn. Każde tło zostało dopasowane do odbiorców na różnych urządzeniach mobilnych.

Dla wszystkich pracowników Instytutu przygotowaliśmy stopkę mailową, która zawiera logo marki.

Tworzenie wizytówki Google

Nasz zespół przygotował wizytówkę Google, która była na bieżąco aktualizowana. Aktywizacja wpłynęła na zwiększenie zainteresowania szkoleniami i materiałami video.

BPO Champions

BPO Champions

Dla firmy BPO Champions zajmowaliśmy się prowadzeniem social mediów, projektowaniem graficznym, identyfikacją wizualną, organizacją webinarów, pisaniem artykułów sponsorowanych, płatnymi kampaniami w Google ADS tekstowymi oraz displayowymi.

Firma BPO Champions

Kampanie promocyjne, projektowanie materiałów sponsorowanych, copywriting oraz oprawa graficzna wydarzeń.

Zakres działań marketingowych:

  • Identyfikacja wizualna - materiały promocyjne, grafika, banery, rollapy itp.
  • Obsługa mediów społecznościowych Facebook, Linkedin
  • Wprowadzanie treści na bloga i aktualizacja informacji
  • Tworzenie treści sponsorowanych
  • Prowadzenie kampanii Google ADS tekstowe oraz displayowe

Identyfikacja wizualna Polski Rejestr Statków

Identyfikacja wizualna Polski Rejestr Statków

Przygotowanie identyfikacji wizualnej, zmiana logotypu oraz stworzenie nowych gadżetów promujących markę.

PRS to bogata historia…

Proces tworzenia logotypu

PRS to bogata historia, podobnie jak goszczący w logo organizacji Neptun, dlatego ważnym założeniem przy tworzeniu nowego znaku było zachowanie w nim najsłynniejszej gdańskiej fontanny. Wizerunek Neptuna został nieco uproszczony, aby nowy znak PRS-u mógł być czytelny zarówno na dużym banerze, jak i na spince do mankietów. Wśród naszych pomysłów było też umieszczenie w znaku samej twarzy, ale uznaliśmy, że słynny Neptun kojarzony jest ze swoją charakterystyczną pozą i trójzębem. Ostatecznie więc w takiej formie bóg morza trafił na logotyp. 

Księga znaku

Zaplanowanie wszystkich aspektów użycia znaku to kolejny, bardzo ważny etap całego rebrandingu. Księga Znaku jasno określa dopuszczalne oraz zabronione sposoby używania nowego logo Polskiego Rejestru Statków. Wzięliśmy pod uwagę wszystkie nośniki reklamowe, na których może się znaleźć nowe logo PRS.

Kolorystyka podstawowa i uzupełniająca

Postawiliśmy na elegancki, związany wcześniej z PRS granat, natomiast do oznaczenia poszczególnych pionów użyliśmy czterech wyróżniających się barw.

Typografia

Postawiliśmy na elegancką czcionkę Albertus Nova, która dobrze komponuje się w logotypie oraz oryginalnie wygląda na materiałach reklamowych.

System Identyfikacji Wizualnej

Stworzyliśmy dla Polskiego Rejestru Statków spójną identyfikację wizualną wraz z opisem sposobu jej wykorzystania. Zaprojektowaliśmy również przykładowy wygląd materiałów firmowych. Wszystko to by ujednolicić wizerunek marki we wszystkich materiałach, które są wykorzystywane we wszystkich oddziałach.

Materiały reklamowe

Nowe logo PRS znalazło się na wielu różnych nośnikach reklamowych, dzięki dużej czytelności znaku, prawidłowo prezentuje się we wszystkich rozmiarach.

siw obszar roboczy 1 kopia 4

Rebranding Elis

Rebranding Elis

Frma Berendsen stała się Elis. Wspólnym celem było przeprowadzenie skutecznego rebrandingu oraz pokazanie, że zmienia się nie tylko logo oraz identyfikacja wizualna, ale także możliwości, które zyskuje firma. Ponadto skupiliśmy się, aby przekazać wartości Elis, takie jak: szacunek, spójność, odpowiedzialność i dokładność.

Projekt: Wdrożenie Rebranding Elis

Nasze działania towarzyszyły dużej zmianie, którą przechodził nasz klient – firma Berendsen stała się Elis. Wspólnym celem było przeprowadzenie skutecznego rebrandingu oraz pokazanie, że zmienia się nie tylko logo oraz identyfikacja wizualna, ale także możliwości, które zyskuje firma. Ponadto skupiliśmy się, aby przekazać wartości Elis, takie jak: szacunek, spójność, odpowiedzialność i dokładność.

Wyjazd integracyjny połączony z grą terenową

Pracownicy Elis wybrali się na wyjazd, który stał się okazją, by jeszcze lepiej się poznać, choć w nieco innych okolicznościach niż zazwyczaj.

Przy tej okazji powstała gra terenowa dla pracowników Elis. Nasz zespół stworzył ją oraz przygotował potrzebne do niej rekwizyty. Nasi operatorzy nagrywali zmagania uczestników za pomocą profesjonalnych ujęć z ziemi oraz z drona. Powstał dzięki temu krótki film pamiątkowy dla wszystkich uczestników. 

Oprawa graficzna

Opierając się na identyfikacji wizualnej Elis stworzyliśmy materiały graficzne kierowane do pracowników firmy. Powstały m.in. informator dla pracowników, przewodnik dla nowych klientów Welcome Pack, czy plakaty opowiadające o przemianie w Elis.

Welcome Pack

Stworzyliśmy specjalny przewodnik wprowadzający nowych klientów do firmy Elis. Przedstawia on markę, obszar działania firmy, a także jej misję oraz najważniejsze wartości.

Stworzenie konta marki na YouTube

Aby materiały audiowizualne mogły trafić do szerokiego grona odbiorców założyliśmy na YouTube oficjalny kanał marki Elis, na którym zamieściliśmy filmy dotyczące rebrandingu.

Ogólnopolska kampania video

Przeprowadziliśmy kampanię przedstawiającą Elis oraz cały proces rebrandingu firmy. Po kilkusekundowych zapowiedziach, w sieci zamieściliśmy dłuższe filmy skupiające się na konkretnych usługach Elis. Zasięg kampanii objął cały kraj, filmy można było zobaczyć na YouTube.

Stworzenie materiałów dla Elis to efekt 10 dni zdjęciowych, 300 godzin surowego materiału nagrywanego z ziemi oraz z drona. Byliśmy w czterech oddziałach klienta, dzięki czemu powstały 3 filmy 60-sekundowe oraz jeden dłuższy film.

ComfortLife Development

ComfortLife Development

Marketing dla deweloperów, którzy chcą promować nowe inwestycje.

Marketing Outsourcing ComfortLife

Marketing Outsourcing jest odpowiedzią dla deweloperów, którzy chcą przekazać całość promocji nowej inwestycji.

Przy promocji inwestycji postawiliśmy na:

  1. Marketing Video głównie z drona
  2. Komunikacja w mediach społecznościowych - Facebook
  3. Kampanię Bannerową Google
  4. Obsługę komunikatora Messanger

Branding agroturystyka

Branding agroturystyka

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną, video, branding oraz materiały drukowane

Strategia marketingowa

Zaplanowaliśmy i wdrożyliśmy sprawnie działającą strategię marketingową. Przełożyła się ona na pozyskanie dużej ilości klientów zainteresowanych noclegiem i wypoczynkiem w agroturystyce. Utworzyliśmy profil firmy m.in. na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie.

Przygotowaliśmy projekt logotypu opartego o klasyczne zestawienie domu, liścia i krzewów na złotym tle. Innowacyjny projekt graficzny jest wyróżniający i łatwo kojarzy się z miejscem.

Stworzenie księgi znaku

Zaplanowaliśmy wszystkie aspekty użycia księgi znaku. Był to kolejny, bardzo ważny etap całego brandingu. Księga Znaku jasno określa dopuszczalne oraz zabronione sposoby używania nowego logo agroturystyki.

Na bazie stworzonego logotypu przygotowaliśmy charakterystyczną i spójną identyfikację wizualną. Jego głównym elementem są wyciągnięte z logotypu motywy szaty roślinnej oraz domu. Ich umieszczenie ma na celu zwiększenie świadomości klientów w odniesieniu do otaczających hotelu lasów.

Stworzyliśmy dobrze prosperującą stronę internetową, na której wszystkie podstrony były szczegółowo opisane, a klient łatwo mógł się po niej poruszać i w czytelny sposób sprawdzić co oferuje miejsce. (połączenie platformy profitroom umożliwiającej synchronizację booking, airbnb oraz rezerwacji bezpośrednio ze strony www).

Wypełniliśmy portal z narzędziami ułatwiającymi codzienne hotelarskie życie klientom. Podaliśmy informację o cenniku oraz ilości pokoi, zamieściliśmy ich zdjęcia oraz opisaliśmy cały obszar pod kątem rekreacyjnym.

Copywriting przygotowany pod budowanie pozycji SEO

Naszym zadaniem było czytelne formułowanie tekstów i terminowe planowanie postów związanych z nadchodzącymi wydarzeniami, ogłoszeniami umieszczanymi na stronie fanpage Facebooka agroturystyki oraz Instagrama. Takie działanie daje możliwość zainteresowania klientów ciekawą, dobrze sformułowaną treścią. Ponadto dobrze opisane wydarzenia, czy posty zachęcają do czynnego udziału w różnych eventach organizowanych przez Osadę Słuszewo.

Launch marki na Facebook i Instagram

Dokonaliśmy analizy rynku, potrzeb klientów, wykorzystaliśmy potencjał tego miejsca i jego atuty w kampanii marketingowej, którą przeprowadziliśmy na Facebook i Instagramie marki. Na bazie wcześniej przygotowanych grafik i projektów przygotowaliśmy charakterystyczną i spójną identyfikację wizualną Osady zarówno na Facebook jak i Instagram.

Utworzenie wizytówki Google

Na bieżąco aktualizowaliśmy wizytówkę Google i aktualne informacje dotyczące Osady Słuszewo. Zawarte były tam informacje o godzinach otwarcia obiektu, przekierowanie do strony www oraz zdjęcia podglądowe dla osób zainteresowanych noclegiem w tym miejscu. W przypadku komentarzy odpowiadaliśmy osobom zainteresowanym.

Magnific Boutique

Magnific Boutique

Prowadzenie spójnej koncepcji na portalach społecznościowych.

Baltic Business Forum 11 Edycja

Baltic Business Forum 11 Edycja

Kampania Promocyjna Wydarzenia

Branding Forum Gospodarczego

Zakres działań:

  • Stworzenie logotypu oraz pełnej identyfikacji wizualnej
  • Obsługa graficzna – przygotowanie projektów materiałów poligraficznych na event
  • Obsługa social mediów – przygotowanie copywritingu oraz treści promocyjne
  • Rozpisanie wniosku na Google Grants oraz optymalizacji reklam tekstowych w wyszukiwarce Google
  • Prowadzenie kampanii na platformie Facebook oraz Youtube
  • Stworzenie strony www – promującej wydarzenie z możliwością zakupu wydarzenia na bilet

    Zobacz videorelacje z tego 11 edycji BBF

Reklamadlabiznesu.pl

Reklamadlabiznesu.pl

System Identyfikacji Wizualnej Reklamadlabiznesu.pl

System Identyfikacji Wizualnej Reklamadlabiznesu.pl

Wraz z rozwojem firmy, postanowiliśmy wzmocnić przekaz logotypu poprzez wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Stwierdziliśmy, że samo logo już nie wystarcza, dlatego przygotowaliśmy kreacje, dla różnych rodzajów naszej komunikacji.

Nowa identyfikacja składa się z siatki poligonalnej.

Siatka występuje w 3 wariantach:

  • Siatka obrysów
  • Gradient w skali odcieni szarości
  • Gradient czerwieni

Co to oznacza?

Na potrzeby budowy Key Visual została stworzona poligonalna siatka trójkątów, wypełnionych gradientem ujętym na logotypie.

Siatka znajduje swoje zastosowanie jako obiekt maskujący inne elementy budując tym samym rozpoznawalność marki.

Sama siatka jest obiektem tzw. „Seamless element”, oznacza to, że w praktyce zachowuje się jak puzzeli można ją w nieskończoność dobudowywać, nie tracąc przy tym skali trójkątów, tj. jej granice po prawej stronie są kompatybilne z granicami po lewej. To samo tyczy się górnej i dolnej „granicy siatki”.

Key Visual wyraża wirującą energię. Odłamki rubinu przypominają wir lub oko huraganu. Kierunek układania się odłamków skierowany jest najczęściej ku logotypowi, zmierzają one w kierunku sygnetu.

Identyfikacja dla firmy transportowej

Identyfikacja dla firmy transportowej

Przygotowaliśmy identyfikację wizualną, logotyp oraz stronę internetową dla firmy transportowej. Spedycja nie jest nam obca!

Cargonite - wprowadzenie marki związanej ze spedycją i transportem na rynek

Zaprojektowaliśmy identyfikację wizualną dla firmy transportowej w kanałach komunikacji: Facebook, Instagram, LinkedIn. Przy tworzeniu logotypu inspirowaliśmy się transportem, nocą i nieskończonością realizowanych tras.

Razem z teamem zrealizowaliśmy spójny branding marki transportowej- materiały drukowane oraz zaprojektowaliśmy i wypozycjonowaliśmy stronę internetową.

Powyższe składowe pozwoliły zaistnieć Cargonite na rynku branży TSL.

Launch marki na Facebook i Instagram

Jako agencja marketingowa dokonaliśmy analizy rynku transportowego i potrzeb klientów zainteresowanych usługami branży TSL i na podstawie wyników stworzyliśmy spójną komunikację na kanałach społecznościowych. np. Facebook, Linkedin.

Utworzenie wizytówki Google

Stworzyliśmy wizytówkę w Google Moja Firma, by zwiększyć widoczność firmy transportowej na tle konkurencji oraz pomóc klientom dotrzeć do siedzib. Wizytówkę aktualizowaliśmy wraz z informacjami dotyczącymi transportu, a zawarte w niej usługi i informacje zaczęły przyciągać nowych klientów.

Stworzenie księgi znaku

Przygotowaliśmy księgę znaków dla firmy transportowej i zaplanowaliśmy wszystkie aspekty wykorzystania księgi znaku.

Księga znaku dokładnie określa dopuszczalne oraz zabronione formy użycia logo firmy transportowej. Ważnym aspektem było przygotowanie sygnetu z napisem „Go”, który został wykorzystany w projekcie bluz i T-shirtów.

Zaprojektowany logotyp dla firmy transportowej, znalazł się na wizytówkach firmowych, papierze, a także  na stopce mailowej. Wszystkie powyżej przedstawione elementy Księgi Znaku wpływają na profesjonalny odbiór marki przez potencjalnych klientów.

Copywriting przygotowany pod budowanie pozycji SEO

Naszym zadaniem było tworzenie czytelnych treści na stronę www pod kątem SEO dla firmy transportowej i zaplanowanie ich w social media. Tym samym udało nam się wyprzedzić konkurencję i wypromować stronę. Całość działań wpłynęło na zwiększenie widoczności firmy współpracującej ze spedytorami oraz międzynarodowymi transportami.

Księga znaków - Pomorski Związek Piłki Nożnej

Księga znaków - Pomorski Związek Piłki Nożnej

Projektowanie Księgi Znaku dla tak ważnego klienta wymagało dokładnej analizy najważniejszych znaków, jakim Pomorski ZPN się posługuje. Zwróciliśmy też uwagę na kontekst posługiwania się nimi - odtworzyliśmy oraz opisaliśmy konstrukcję znaku i ujednoliciliśmy ją. Bazując na przyjętym KeyVisual, wyjaśniliśmy zasady działania logotypu i określiliśmy, w jakiej przestrzeni znak może się znajdować.

Zobacz videorelacji, która przygotwaliśmy z Benefisu Tomasza Wałdocha

Marketing Kancelaria Adwokacka

Marketing Kancelaria Adwokacka

Marketing Kancelaria Adwokacka

Tworzenie marek jakim są kancelarie prawne jest działaniem, które wiąże się ze znajomością prawa i dozwolonych zabiegów promocyjnych.

Kontekst marki:

Branding w tym zakresie zawsze jest stonowany i nie może odbiegać od przyjętych reguł. Stąd też przy tworzeniu logotypu klienta obraliśmy kolorystykę czerni i bieli, wybierając połączenie prostoty z elegancją.

Logotyp to połączenie inicjałów założyciela, które został umiejscowiony w nowoczesny sposób w przełamaniu z niepełnym kołem.

Zrealizowaliśmy następujące działania promocyjnej:

  • Stworzenie spójnej identyfikacji wizualnej
  • Stworzenie eleganckiej strony www
  • Stworzenie wizytówki Google
  • Wydruk materiałów poligraficznych

    mockup wizyto wki czyz ykowski

Wydział Usług Żeglugowych

Wydział Usług Żeglugowych

Marketing Outsourcing Branża Morska

Videomarketing dla Wydziału Usług Żeglugowych

Wykonanie sesji zdjęciowej w czasie podniesienia bandery dla nowego Holownika, było wielkim wyzwaniem, między innymi ze względu na ograniczony czas jak i warunki, z jakimi musiał zmierzyć się nasz zespół. Wykonanie oblotu dronem z poziomu lądu jest zadaniem niełatwym, a wykonanie ich lądując na jednostce morskiej typu holownik to nie lada wyzwanie.

Efekt finalny to świetne zdjęcia z powietrza na materiałach reklamowych oraz film promocyjny z tego wydarzenia.

Działani promocyjne, które zrealizowaliśmy:

  • Wykonanie sesji zdjęciowej
  • Nagranie i montaż filmu promocyjnego
  •  Przygotowanie logotypu z okazji 30-lecia działalności
  • Wykonanie materiałów reklamowych