GAMEY
Zaprojektowaliśmy stronę internetową, sklep online, identyfikację wizualną, video, komunikację w social media oraz gadżety by projekt Gamey mógł się rozwijać.
Stworzenie księgi znaku
Na bazie logotypu stworzyliśmy spójną identyfikację marki Gamey - The Game Changer. Nowe grafiki zostały wykorzystane w sieci, tworząc spójną koncepcję marki wchodzącej na rynek np. fanpage Facebook, zdjęcia profilowe na portale społecznościowe itp.
Utworzona księga znaku jasno określa dopuszczalne sposoby używania nowego logotypu Gamey, a my zaplanowaliśmy wszystkie aspekty użycia księgi znaków w promocji firmy.
Przygotowaliśmy spójne etykiety produktowe dla wszystkich smaków suplementu. Dopasowaliśmy projekty uwypuklając najważniejsze cechy produktów i kierując się stylem graczy wpasowaliśmy się do klucza przewodniego marki. Etykiety zostały podzielone na smaki i kolory.
Launch marki Gamey
Dokonaliśmy analizy rynku, potrzeb klientów, wykorzystaliśmy potencjał produktów i na podstawie uzyskanych danych wprowadziliśmy spójną komunikację na Facebook i Instagram. Wszystkie komunikaty były zaplanowane z odpowiednim wyprzedzeniem, a promocja marki w social mediach była przygotowywana na długo, przed dniem premiery.
Strona Internetowa Suplementu dla Graczy, która jest grą
Nasze treści umieszczone na stronie internetowej zostały napisane pod pozycję SEO. Strona wyświetla się w górnej części wyszukiwarki Google, jest przejrzysta oraz połączona ze sklepem - www.gamey.pl
Użytkownicy, odwiedzając stronę internetową, mają możliwość zagrania w grę, dodania produktów w koszyku i bezpiecznej płatności.
Strona internetowa zawiera wiele materiałów video, które idealnie dopasowane są do wizualnej strony marki. Po kliknięciu odpowiedni panel użytkownik przenoszony jest do konkretnych podstron, co ułatwia użytkownikom zakupy.
Naszemu Klientowi życzymy wielu sukcesów i cieszymy się, że to właśnie my mogliśmy realizować ten projekt!