My ze swojego doświadczenia wiemy, że kalendarz stanowi całoroczną wizytówkę firmy, która… musi być lepsza od pozostałych by zostać… powieszona 🙂
Ze względu na coroczny wyścig, w stworzeniu lepszego zdjęcia, lepszej formy graficznej nasz zespół kreatywny zrobił rewolucje 🙂 Wykonaliśmy na życzenie klienta proces tworzenia projektu w siedzibie klienta. Dopasowaliśmy wymiary, omówiliśmy proces uszlachetnienia oraz dobraliśmy odpowiednie kolory.

 

Proces kreacji najważniejszego materiału promocyjnego jakim jest kalendarz trójdzielny skróciliśmy z 2 miesięcy do…. 4 godzin. W czasie naszej wizyty wybraliśmy dwa projekty spośród 10 nadesłanych zdjęć i layout pasujący do logotypu klienta.

 

Nasze marki, które wzięły udział w projekcie:
Specjaliści DTP spod naszej marki Santryk.pl – podjęli się dopasowania dla klienta uszlachetnień, wyboru i projektu koperty do kalendarza oraz wydruku kalendarzy trójdzielnych.
pooib