Prowadzenie spójnej koncepcji na kanałach social media, która przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży szkoleń i materiałów szkoleniowych.
Audyt mediów społecznościowych
Przeprowadziliśmy audyt fanpage i wdrożyliśmy poprawki, które polegały na zmianie lokalizacji, dodaniu lub ukrycia zakładek na stronie głównej, ustawieniu automatycznych wiadomości w messenger, dostosowaliśmy grafiki w tle na różne urządzenia mobilne. Dzięki wprowadzonym poprawkom fanpage jest czytelny i przejrzysty co skłania zainteresowanych do interakcji.
Utworzenie konta na LinkedIn
Założyliśmy profil firmowy na koncie LinkedIn i zaplanowaliśmy spójną komunikację, która pozwoliła Sentio, uzyskać wielu klientów na szkolenia i materiały szkoleniowe. Stworzyliśmy społeczność, która do dnia dzisiejszego aktywnie obserwuje konto Instytutu.
Przed każdym szkoleniem utworzone zostały wydarzenia, które zwiększyły liczbę osób zapisanych na szkolenia.
Komunikacja w social media
Opracowaliśmy spójną komunikację na kanałach social media takich jak: Facebook, LinkedIn.
Wszystkie posty zostały zaplanowane z wyprzedzeniem, tak aby informować potencjalnych klientów o wydarzeniach w tym webinarach, materiałach szkoleniowych, szkoleniach. Stworzyliśmy grupę na Facebook zrzeszającą wiele osób z działu psychologii i psychoterapii. Osoby należące do grupy dzielą się między sobą doświadczeniami z zakresu psychoterapii.
Utworzenie wysokiej jakości materiałów video
Nasz team video stworzył wysokiej jakości materiały przedstawiające zalety Instytutu ISTDP Sentio. We współpracy powstała reklama Sentio oraz kilka krótszych jednominutowych filmików do promocji. Wszystkie materiały zostały zaprezentowane na kanale YouTube, Linkedin’ie, Facebook’u.
Rebranding strony internetowej
Przeprowadziliśmy rebranding strony internetowej, dodając elementy spójne z księgą znaków marki.
Zostały zweryfikowane treści pod kątem pozycjonowania w Googlach, zweryfikowaliśmy słowa kluczowe oraz prawidłowość treści. Całość wzbogaciliśmy i urozmaiciliśmy grafikami, zdjęciami z wydarzeń.
Identyfikacja wizualna marki
Utworzyliśmy grafiki dotyczące wydarzeń oraz filmu szkoleniowego. Przygotowaliśmy spójne tło na kanały takie jak: Facebook oraz LinkedIn. Każde tło zostało dopasowane do odbiorców na różnych urządzeniach mobilnych.
Dla wszystkich pracowników Instytutu przygotowaliśmy stopkę mailową, która zawiera logo marki.
Tworzenie wizytówki Google
Nasz zespół przygotował wizytówkę Google, która była na bieżąco aktualizowana. Aktywizacja wpłynęła na zwiększenie zainteresowania szkoleniami i materiałami video.