Czego dowiesz się z książki

  1. Jak przekształcić znak handlowy w markę?
  2. Co zyskasz wprowadzając marketing do swojej firmy?
  3. Jak stworzyć strategię marketingową?
  4. Jakie korzyści przynosi brand marketingiem?
  5. Czy stosowanie trików marketingowych jest etyczne?

Jeśli interesujesz się marketingiem, ta książka jest dla Ciebie. Jeśli planujesz zacząć działać i tworzyć własną markę – tym bardziej powinieneś rozpocząć tę ponad trzystustronicową przygodę. Jeśli natomiast jesteś częścią branży, a szukasz lektury do poszerzenia horyzontów, a może „tylko” do usystematyzowania i uzupełnienia wiedzy – ta książka to pozycja obowiązkowa.
“Strategiczny Brand Marketing” to zbiór informacji o działaniu, rozwoju i zyskach. To opowieść o drodze i celu. O pracy nad firmą stającą się marką, ale też nad samym sobą. Opowiada o funkcjonowania reklamy w teorii oraz (co przyjemniejsze) poprzez inspirujące historie wielkich marek. Historie mówiące „uczcie się na naszych błędach!”, jednak bogate w dowody, że najlepszą motywacją jest sukces. Poznajemy cykl życia marek, które znamy ze sklepów i banerów na ulicy, ale nie wszystkie z nich mają pozytywne zakończenie. Uświadamiamy sobie powody ich porażek, które okazują się niemal książkowe.

„Marketing jest prosty”

Autor „Skutecznego brand marketingu” pokazuje nam, że wystarczy przeczytać książkę, żeby osiągnąć sukces. Tylko tyle? Nie dajcie się zwieść, chociaż tak chwytliwy przekaz niezwykle kusi. Przeczytaj książkę i wprowadź w życie – oto obietnica sukcesu. Książka Jarka Szczepańskiego to osobliwy pamiętnik zawierający doświadczenie i wiedzę pochodzącą z dwudziestoletniej praktyki w tej branży. Ze szkoły, ze słyszenia, z życia.
Podczas lektury warto robić notatki – wiedzy jest skondensowana i bardzo konkretnie opisuje drogę, którą mamy zamiar przebyć. Szkoda byłoby przeoczyć wskazówki mające dopełnić naszą idealną strategię marketingową, prawda?
Pomiędzy żółtymi okładkami ukryte są informacje, bez których działanie w marketingu powinno zaczekać (aż skończymy czytać tę książkę ;)). Krok po kroku zagłębiamy się w temat i uczymy jak zaprojektować plan, który konsekwentnie poprowadzi nas do sukcesu, pod warunkiem, że będziemy trzymać się pierwotnych założeń. Nie możemy zapominać, że jednocześnie powinniśmy być elastycznymi na zmiany rynkowe. Bądźmy kreatywni! Korzystajmy z doświadczenia i idącej za nim wiedzy innych, jednocześnie będąc ukierunkowani na własne jasno określone cele, które definiują nasze marki, przez co również nas samych.
Książka udowadnia nam, że warto uważniej przysłuchać się członkom naszego klubu – naszej grupie docelowej. Zwraca nam uwagę na fakt, że każdy klient to osobny byt, inna historia, problemy, marzenia, a także inne potrzeby. I to właśnie po to, by odpowiadać na potrzeby i uszczęśliwiać naszego klienta, powstała nasza marka.

Bez kategorii

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *