System Identyfikacji Wizualnej Reklamadlabiznesu.pl
Wraz z rozwojem firmy, postanowiliśmy wzmocnić przekaz logotypu poprzez wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Stwierdziliśmy, że samo logo już nie wystarcza, dlatego przygotowaliśmy kreacje, dla różnych rodzajów naszej komunikacji.
Nowa identyfikacja składa się z siatki poligonalnej.
Siatka występuje w 3 wariantach:
- Siatka obrysów
- Gradient w skali odcieni szarości
- Gradient czerwieni
Co to oznacza?
Na potrzeby budowy Key Visual została stworzona poligonalna siatka trójkątów, wypełnionych gradientem ujętym na logotypie.
Siatka znajduje swoje zastosowanie jako obiekt maskujący inne elementy budując tym samym rozpoznawalność marki.
Sama siatka jest obiektem tzw. „Seamless element”, oznacza to, że w praktyce zachowuje się jak puzzeli można ją w nieskończoność dobudowywać, nie tracąc przy tym skali trójkątów, tj. jej granice po prawej stronie są kompatybilne z granicami po lewej. To samo tyczy się górnej i dolnej „granicy siatki”.
Key Visual wyraża wirującą energię. Odłamki rubinu przypominają wir lub oko huraganu. Kierunek układania się odłamków skierowany jest najczęściej ku logotypowi, zmierzają one w kierunku sygnetu.