Agencja Marketingowa Gdańsk - za co odpowiada i dlaczego warto powierzyć swój marketing marketerom - praktykom?

Miło Cię widzieć na naszej stronie. Jeśli tu jesteś oznacza to, że:

- szukasz specjalistów od marketingu

- chcesz dowiedzieć się jak skutecznie można podnieść poziom marketingu Twojej firmy

- szukać agencji marketingowej, która ma doświadczenie, kreatywne pomysły i dowozi rezultaty

Jeśli na jedno z tych pytań odpowiedziałeś/odpowiedziałaś sobie TAK - zapraszamy Cię do przeczytania kolejnej cześć informacji o tym co możemy zrobić dla Twojej firmy.

Sprawdź realizacje dla naszych klientów:

Krótko w liczbach - bo te przekonują najbardziej:

1 000 000 000 - ponad 1 mld osób wyświetliło reklamy przygotowane w ramach kampanii naszych Klientów

500 000 - tyle złotych wydaliśmy na kampanie naszych Klientów

365 - tyle dni w roku obsługujemy projekty naszych klientów, oznacza to, że działamy jak wewnętrzny dział marketingu

27 - zrealizowany projektów w zakresie wprowadzenia marki na rynek oraz prowadzenia marketingu marek naszych klientów

1 usługa w ofercie - Marketing Outsourcing

Agencja Marketingowa - definicja

Agencja marketingowa to firma, która świadczy usługi z zakresu marketingu. Zajmuje się ona między innymi tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, badaniami rynku, kreowaniem wizerunku marki oraz pozyskiwaniem nowych klientów. Agencja marketingowa może pomóc w zwiększeniu rozpoznawalności marki, zwiększeniu sprzedaży, wsparcie działań employer brandingowych.

Działania, które realizuje agencja w ramach e-mail marketing, content marketing, social media marketing, dostarczanie analiz i raportów na temat rynku oraz konkurencji, a także przygotowywanie strategii rozwoju i planów działania.

Sprawdź realizacje dla naszych klientów:

Czym zajmuje się agencja marketingowa?

Agencja marketingowa zajmuje się tworzeniem i realizacją kampanii marketingowych dla swoich klientów. W tym celu ściśle współpracuje z działami marketingu i sprzedaży klienta, aby lepiej poznać jego potrzeby i oczekiwania. Dzięki temu może stworzyć skuteczną strategię marketingową, która pomoże klientowi osiągnąć jego cele biznesowe.

1. Ustalenie celów marketingowych

Celami marketingowymi mogą być: zwiększenie sprzedaży, zwiększenie świadomości marki, zwiększenie udziału w rynku, pozyskanie nowych klientów lub utrzymanie obecnych. Działania marketingowe mogą obejmować: badania rynkowe, reklamę, promocję, public relations, sprzedaż bezpośrednią, dystrybucję, marketing internetowy i social media.

2. Tworzenie strategii marketingowej

Strategia marketingowa to ogół działań mających na celu osiągnięcie określonych celów biznesowych poprzez kształtowanie i wykorzystanie atutów firmy. Marketingowa strategia rozwija się w oparciu o analizę SWOT.

Strategia marketingowa jest to zespół działań, które mają na celu osiągnięcie określonych celów biznesowych. Składa się z kilku elementów, takich jak:

  • analiza rynku i konkurencji,
  • identyfikacja celów biznesowych,
  • określenie grupy docelowej,
  • wybór odpowiednich kanałów marketingowych,
  • określenie budżetu,
  • tworzenie komunikatów i treści,
  • monitorowanie i analiza wyników.

3. Stworzenie planu marketingowego i kroków milowych

Stworzenie planu marketingowego to proces, w którym ustalane są główne cele i strategie marketingowe, a następnie przeprowadzane jest dalsze działanie zmierzające do ich osiągnięcia. Krokiem milowym jest osiągnięcie kolejnego etapu w planie, który przybliża do realizacji całego projektu.

4. Przygotowanie budżetu rocznego na działania marketingowe

Przygotowanie budżetu marketingowego rocznego na działania marketingowe polega na ustaleniu wydatków na poszczególne działania marketingowe w ciągu roku. Wydatki te mogą obejmować reklamę, badania rynku, promocje, public relations i inne.

5. Analiza i audyt obecnego stanu działań marketingowych

Sprawdź realizacje dla naszych klientów:

Jaka jest jej rola w tworzeniu marketingu?

Agencja marketingowa jest odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, które pomogą firmie osiągnąć jej cele biznesowe. Strategia marketingowa obejmuje takie elementy jak badania rynku, kreowanie wizerunku marki, tworzenie kampanii reklamowych oraz działań PR. Agencja marketingowa współpracuje z firmą na każdym etapie procesu tworzenia strategii marketingowej, od identyfikacji celów biznesowych, przez tworzenie koncepcji, aż do realizacji i optymalizacji działań marketingowych.

Na co zwrócić uwagę wybierając agencję marketingową?

Powinna mieć doświadczenie w prowadzeniu podobnych kampanii marketingowych. Warto sprawdzić portfolio agencji marketingowej, aby zapoznać się z jej dotychczasowymi realizacjami. Dobrze jest zwrócić uwagę na referencje i opinie jej klientów. Należy także zapytać o konkretne usługi marketingowe, jakie agencja oferuje. Ważne jest, aby agencja była w stanie dopasować swoje usługi do konkretnych potrzeb klienta. Dobrze jest także zapytać o koszty poszczególnych usług marketingowych. Należy pamiętać, aby wybrać agencję, która ma doświadczenie w prowadzeniu tego typu kampanii. Warto także zwrócić uwagę na to, jakie narzędzia marketingowe agencja oferuje. Należy także upewnić się, że agencja ma odpowiednie zasoby do prowadzenia kampanii. Wreszcie, warto porównać oferty różnych agencji marketingowych, aby wybrać tę, która najbardziej odpowiada naszym potrzebom.

Sprawdź realizacje dla naszych klientów:

Czym jest outsourcing marketingu - marketing outsourcing?

Nasza usługa to propozycja dla klientów, którzy chcą przekazać realizację swojego marketingu wysoko wyspecjalizowanemu zespołowi marketerów - praktyków. Usługa polega na przekazaniu kompetencji zarządzania w zakresie obszarów marketingowych i przekazania odpowiedzialności na zespół, który staje się wewnętrznym działem umiejscowionym w strukturze firmy klienta.

Co to oznacza dla Twojej firmy? Stajemy się wewnętrznym wyspecjalizowanym działem - zespołem osób, który wchodzą do Twojej firmy z konkretnymi zadaniami.

Jakie działania realizujemy w ramach marketing outsourcing?

- ustalenie celów marketingowych

- tworzenie strategii marketingowej

- stworzenie planu marketingowego i kroków milowych

- przygotowanie budżetu rocznego na działania marketingowe

- analiza i audyt obecnego stanu działań marketingowych

- audyt najważniejszych punktów styku klienta z Twoją marką (strona www, media społecznościowe, konta najważniejszych marek osobistych Twojej firmy, analiza spójności identyfikacji wizualnej oraz inne)

- koncepcja i realizacji wg. kampanii rocznych, kwartalnych

- aktualizacja lub budowa strony www

- audyt i praca nad pozycją SEO

- obsługą mediów społecznościowych

- pisanie treści do prasy branżowej, w tym kontakt i ustalenia z wydawnictwami

- nagrania i montaż video, zgodnie ze strategią videomarketingową

- prowadzenie płatnych kampanii w obszarze Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads

- w zależności od umowy: organizacja eventów firmowych (Jubileusze, Spotkania Firmowe, Uroczyste Gale)

To tylko część obowiązków, które możesz nam powierzyć. Takie działania to jak widzisz absolutnie duża część strategii Twojej firmy, którą należy powierzyć wyspecjalizowanym zespołom. Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem usług marketingowych.

Jak wygląda realizacji usługi marketing outsourcing?

Sprawdź nasze realizacja dla klientów: