Marcel Tworkowski19 dni temu

Automatyzacja procesów tworzenia treści

Nowe technologie już od kilkunastu lat zaskakują na wielu płaszczyznach — motoryzacyjnej, teleinformatycznej, RTV oraz AGD

Rok 2023 będzie kolejnym rokiem, w którym procesy związane z automatyzacją będą rozwijać się na wielu płaszczyznach w gospodarce — w tym także podczas tworzenia treści i działań SEO.

Jak wygląda proces automatyzacji tworzenia treści?

Jeśli chodzi o tworzenie treści przez sztuczną inteligencję, może być to bardzo zautomatyzowany proces, w który człowiek nie musi ingerować zbyt często, lub prawie w ogóle. Nowe technologie mają tendencję pochłaniającą coraz więcej obszarów życia człowieka, w tym także tworzenia treści. Wielu twórców aplikacji lub innowacyjnych technologii już straciło kontrolę nad tym, co zostało przez nich stworzone.

Jakie są wady i zalety automatyzacji procesów?

Poza korzyściami, które płyną z takiego działania (szybkość tworzenia treści, idealny dobór treści dopasowany do grupy docelowej), może generować pewne wady. Wśród nich należy nadinterpretacja pewnych rzeczy i treści oraz trudność w wynalezieniu ewentualnego błędu, który wpisany będzie w głąb algorytmu. Zmusi to człowieka do zatrzymania całego procesu automatyzacji oraz tym samym zatrzymania zadań w firmie do momentu wykrycia i usunięcia błędu.

Warto więc nakierować sztuczną inteligencję na tworzenie lub usprawnianie bardziej wizualnych aspektów w firmie bądź powierzanie zadań sztucznej inteligencji, które są monotonne i jednolite oraz nie niosą za sobą poważnych konsekwencji w przypadku pojawienia się błędu.

RDB News

Wszystkie

Najlepsze reklamy z 2022, 2021 i 2020 roku

Kontakt

Porozmawiajmy!

Marketing Outsourcing

Stworzymy dla Ciebie dział marketingu i co miesiąc będziemy raportować o wynikach! Poprowadzimy media społecznościowe, płatne kampanie, polepszymy pozycjonowanie w Googlach, czy stronę www. Zapytaj co, jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Branding

Tworzymy spójny wizerunek marki, która na tle konkurencji zapada w pamięć. Stwórz skuteczną strategię dla własnej marki i przybliż do siebie konsumentów.

Social Media

Kanały komunikacji są niezbędne w każdej firmie. Platformy społecznościowe wykorzystują elementy video, grafiki oraz copywriting. Przygotujemy strategię dla Twojej marki, która będzie kluczem do sukcesu i sprawi, że jej obecność w social media będzie spójna, regularna i sensowna.

Video&Photo

Chcesz zbudować solidny content photo&video? Masz pomysł, ale brakuje Tobie osób do jego realizacji? Napisz do nas!

Konsultacje

Poszukujesz indywidualnej oferty? Zapraszamy do zapisów na konsultację, gdzie nasi specjaliści znajdą odpowiednie rozwiązanie dla Twojej działalności!

Praca

Wiesz co to marketing outsourcing i szukasz zgranego zespołu pełnego pomysłów i pasji?
Wysyłając formularz zgłoszeniowy potwierdzasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ReklamaDlaBiznesu.pl Sp. z o.o. w Kobiernicach oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail.