Jakiś czas temudoszliśmy do wniosku, że dołączenie do programu Google Partners może mieć kluczowe znaczenie w dalszym dążeniu do wcześniej postawionych sobie celów i założeń. Braliśmy udział w dużej ilości szkoleń, czerpiąc wiedzę ze wszystkich dostępnych na rynku źródeł. Godziny, które poświęciliśmy na optymalizację kampanii dały zamierzony efekt i przyniosły nam sukces w postaci zadowolenia dużej ilości klientów. Po okresie, w którym poszerzaliśmy stale swoje horyzonty możemy oficjalnie ogłosić, że uzyskaliśmy status Partnera Google!
Czym jest program Google Partners i jak stać się jego częścią?
Google Partners to program marketingowy dedykowany dla agencji reklamowych i marketingowych, które prowadzą nadzór nad kontami Google Ads. Wszystkie działania dotyczą marek i firm zewnętrznych. Zdobycie statusu Google Partnera wymaga spełnienia szeregu określonych założeń.
W jaki sposób można pozyskać Partnerstwo Google?
Głównym kryterium, które trzeba spełnić jest uzyskanie pozytywnego wyniku z egzaminów (podstawowego i zaawansowanego) z obszaru marketingu, w którym obecnie działamy. Kolejnym kryterium jestodpowiedni staż w prowadzeniu kampanii. Rozumie się przez to czas, jaki dana firma starająca się uzyskać Partnerstwo Google musiała poświęcić na prowadzenie kampanii dla firm zewnętrznych. Trzecie kryterium dotyczy wcześniej ustalonej wysokości budżetu, który musi przekroczyć co najmniej 10 000 USD w okresie 90 dni od rozpoczęcia kampanii.
Jakie korzyści daje klientowi uzyskanie przez nas Partnera Google?
Dzięki obecności w elitarnej grupie agencji posiadającej ten tytuł mamy dostęp do ofert promocyjnych przygotowanych pod osobiste preferencje naszych klientów. Dodatkowym atutem jest fakt, że zespół Google wspiera nas swoją wiedzą. Wszystkie kampanie, które budujemy są oparte o doświadczenie i jakość co przekłada się na stworzenie innowacyjnych kampanii.
Jakie są przykłady kampanii, które tworzymy w oparciu o Google Ads?
Kampania inteligentne w sieci reklamowej
Stworzona do zarządzania złożonymi zmiennymi reklam w sieci reklamowej w taki sposób, aby zwiększać bazy klientów i uzyskiwać nowe konwersje. Kampania inteligentna w sieci reklamowej pozwala wyświetlać niemal wszystkie formaty reklam w sieci reklamowej Google, a tym samym docierać do odbiorców na wszystkich etapach ścieżki do zakupu.
Kampania wideo
Pozwala ona docierać do odbiorców w serwisach takich jak YouTube i w sieci partnerów wideo Google. Przy tworzeniu kampanii wideo jako klient masz możliwość wyboru różnych celów kampanii oraz formatów reklam, które informować będą użytkowników o Twoich produktach i usługach, by zachęcić ich do działania.
Niezmiernie cieszymy się z uzyskania Partnerstwa Google. Dzięki temu zabiegowi mamy dostęp do nieograniczonej wiedzy z zakresu marketingu i tworzenia kampanii. Nie spoczywamy na laurach i stale pogłębiamy swoją wiedzę, aby móc jeszcze lepiej analizować i tworzyć innowacyjne kampanie.
Jeśli chciałbyś wykorzystać możliwości platformy Google ac i realizować swoje cele biznesowe za pomocą różnych kampanii zgłoś się do nas za pomocą formularza i umów się na konsultacje.