Sandra Płoszaj - Reklamadlabiznesu.plza 7 godzin

Profil osobisty na Linkedin - dlaczego warto i jak go prawidłowo wypełnić?

Poradnik dla początkujących

Profil osobisty na Linkedin - dlaczego warto i jak go prawidłowo wypełnić?

Z tego artykułu dowiesz się:

  1. Jak wypełnić profil na Linkedin?
  2. Jak dodać firmę do swojego doświadczenia na Linkedin?
  3. Jak mogę znaleźć klientów na Linkedin?
  4. Jak dodać posta i o czym można pisać na Linkedin?
  5. 10 porad, które sprawią, że szybciej rozwiniesz swoje konto na Linkedin

Jak prawidłowo wypełnić profil na Linkedin?

Zaczynasz na Linkedin? Teraz postaraj się, o wypełnienie Twojego profilu tak by Twój potencjalny klient mógł przekonać się o Twoim doświadczeniu.

Jak dodać firmę do swojego doświadczenia na Linkedin?

Poprawnie zaczytana firma w doświadczeniu. Poprawnie, czyli jak? W ten sposób, aby logo Twojej firmy było widoczne w okienku. Jak to zrobić? Wystarczy, że w sekcji Doświadczenie wpiszesz nazwę, wybierasz poprawny profil z logo i gotowe. Poniżej instrukcja poprawnie zaczytanego profilu na obrazku.

Linkedin - jak wypełnić profil - Reklama Dla Biznesu

TIP:
➙ Czy chcesz, aby wszystkie informacje otrzymywali Twoi znajomi? Jeśli nie przesuń suwak nad doświadczeniem i wyłącz opcję “POWIADOM SIEĆ”

➙ Zapytajcie pracowników w Waszych oddziałach czy mają poprawnie zaczytaną firmę na swoim profilu.
➙ Polecajcie im również dodawanie Was do sieci swoich kontaktów.

Jak dodać umiejętności do swojego doświadczenia na Linkedin?

Na Linkedin wyświetlają się pierwsze 3 umiejętności, które oznaczysz jako #główne
Możesz dodać dowolną ilość umiejętności, jednak tylko 3 pierwsze będą widoczne na pierwszy rzut oka, resztę zobaczysz po kliknięciu “zobacz więcej”
➖➖➖➖➖
➙ Postaw na specjalizacje, jeżeli główną działką jest sprzedaż, pozyskiwanie funduszów czy szkolenia działu handlowego to nie zapomnij, by znalazła się ta umiejętność w głównych 3 pinezkach.
➖➖➖➖➖
Linkedin lubi nam podpowiadać bardzo ogólne (najczęściej wybierane) umiejętności patrz: negocjacje, sprzedaż, obsługa klienta.
➙ Warto napisać #unikatową umiejętność, w której faktycznie się specjalizujesz.Im bardziej dopasowana specjalizacja do Twojego aktualnego zawodu tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś to potwierdzi.

Polecane - czyli jak promować swoję firmę na swoim profilu?

Dodaje do zakładki polecane kilka linków, wpisów na bloga lub video. W zakładce polecane pod ”+” można dodać dedykowane linki.

Linkedin - jak wypełnić profil - Reklama Dla Biznesu

5 TIPÓW jak rozwijać profil na Linkedin

• Sprawdź, czy Twoje imię i nazwisko w nazwie profilu jest dokładnie takiej jak w stopce maila – (np. „Przemek” to nie to samo co „Przemysław”), kieruj się zasadą, że ten profil jest miejscem, gdzie sprawdzają Cię Twoi klienci.

• Czy posiadasz swoje zdjęcie profilowe? Zadbaj o to, by zdjęcie miało charakter biznesowy.

• Czy uzupełniłeś profil o umiejętności, które posiadasz? Zachęcamy do ich wprowadzenia.

• Czy otrzymujesz potwierdzenia umiejętności od swojej sieci kontaktów? To dobry moment, by poprosić swoich współpracowników i klientów o ich potwierdzenie.

• Dodaj swoje osiągnięcia - kursy, wyróżnienia i nagrody oraz języki, którymi biegle władasz. Linkedin to miejsce, w którym warto się tym pochwalić.

• Udostępniasz swoje artykuły na tematy branżowe? Postaraj się raz na kwartał wrzucić ciekawy artykuł lub udostępnij posty, które są publikowane na profilu firmy, koniecznie dodaj swój komentarz nad udostępnieniem.

• Postaraj się raz na miesiąc wrzucić informacje związaną z Twoją branżą – wyznacz konkretny dzień w kalendarzu i dodaj go np. do kalendarza Google, tak by raz w miesiącu otrzymać alert, że zadanie jest do wykonania.

• Poświęcaj 10 minut w tygodniu, by przejrzeć swoją tablicę, najlepiej codziennie o tej samej porze dnia – np. w drodze do pracy autobusem czy przed śniadaniem. Reaguj i komentuj na posty innych. Tylko wtedy będziesz mógł liczyć na to, że ktoś inny będzie komentował Twoje posty, udostępniał je i polecał dalej.

Zainteresowany szkoleniem z Linkedin? Dowiedź się więcej, jakie szkolenia realizujemy.

Szkolenie indywidualne Linkedin

Szkolenie online START

RDB News

Wszystkie

Agencja Marketingowa - czym się zajmuje?
Agencja Marketingowa - definicja

Kontakt

Porozmawiajmy!

Marketing Outsourcing

Stworzymy dla Ciebie dział marketingu i co miesiąc będziemy raportować o wynikach! Poprowadzimy media społecznościowe, płatne kampanie, polepszymy pozycjonowanie w Googlach, czy stronę www. Zapytaj co, jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Branding

Tworzymy spójny wizerunek marki, która na tle konkurencji zapada w pamięć. Stwórz skuteczną strategię dla własnej marki i przybliż do siebie konsumentów.

Social Media

Kanały komunikacji są niezbędne w każdej firmie. Platformy społecznościowe wykorzystują elementy video, grafiki oraz copywriting. Przygotujemy strategię dla Twojej marki, która będzie kluczem do sukcesu i sprawi, że jej obecność w social media będzie spójna, regularna i sensowna.

Pozycjonowanie stron

Optymalizacja stron internetowych, która przyniesie zysk w postaci większej liczby wyświetleń, wejść, zapytań i konwersji na kluczowe frazy dla Twojego biznesu.

Video&Photo

Chcesz zbudować solidny content photo&video? Masz pomysł, ale brakuje Tobie osób do jego realizacji? Napisz do nas!

Konsultacje

Poszukujesz indywidualnej oferty? Zapraszamy do zapisów na konsultację, gdzie nasi specjaliści znajdą odpowiednie rozwiązanie dla Twojej działalności!

Praca

Wiesz co to marketing outsourcing i szukasz zgranego zespołu pełnego pomysłów i pasji?
Wysyłając formularz zgłoszeniowy potwierdzasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ReklamaDlaBiznesu.pl Sp. z o.o. w Kobiernicach oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail.