Sandra Płoszaj - Reklamadlabiznesu.pl4 miesiące temu

Profil osobisty na Linkedin - dlaczego warto i jak go prawidłowo wypełnić?

Poradnik dla początkujących

Profil osobisty na Linkedin - dlaczego warto i jak go prawidłowo wypełnić?

Z tego artykułu dowiesz się:

  1. Jak wypełnić profil na Linkedin?
  2. Jak dodać firmę do swojego doświadczenia na Linkedin?
  3. Jak mogę znaleźć klientów na Linkedin?
  4. Jak dodać posta i o czym można pisać na Linkedin?
  5. 10 porad, które sprawią, że szybciej rozwiniesz swoje konto na Linkedin

Jak prawidłowo wypełnić profil na Linkedin?

Zaczynasz na Linkedin? Teraz postaraj się, o wypełnienie Twojego profilu tak by Twój potencjalny klient mógł przekonać się o Twoim doświadczeniu.

Jak dodać firmę do swojego doświadczenia na Linkedin?

Poprawnie zaczytana firma w doświadczeniu. Poprawnie, czyli jak? W ten sposób, aby logo Twojej firmy było widoczne w okienku. Jak to zrobić? Wystarczy, że w sekcji Doświadczenie wpiszesz nazwę, wybierasz poprawny profil z logo i gotowe. Poniżej instrukcja poprawnie zaczytanego profilu na obrazku.

Linkedin - jak wypełnić profil - Reklama Dla Biznesu

TIP:
➙ Czy chcesz, aby wszystkie informacje otrzymywali Twoi znajomi? Jeśli nie przesuń suwak nad doświadczeniem i wyłącz opcję “POWIADOM SIEĆ”

➙ Zapytajcie pracowników w Waszych oddziałach czy mają poprawnie zaczytaną firmę na swoim profilu.
➙ Polecajcie im również dodawanie Was do sieci swoich kontaktów.

Jak dodać umiejętności do swojego doświadczenia na Linkedin?

Na Linkedin wyświetlają się pierwsze 3 umiejętności, które oznaczysz jako #główne
Możesz dodać dowolną ilość umiejętności, jednak tylko 3 pierwsze będą widoczne na pierwszy rzut oka, resztę zobaczysz po kliknięciu “zobacz więcej”
➖➖➖➖➖
➙ Postaw na specjalizacje, jeżeli główną działką jest sprzedaż, pozyskiwanie funduszów czy szkolenia działu handlowego to nie zapomnij, by znalazła się ta umiejętność w głównych 3 pinezkach.
➖➖➖➖➖
Linkedin lubi nam podpowiadać bardzo ogólne (najczęściej wybierane) umiejętności patrz: negocjacje, sprzedaż, obsługa klienta.
➙ Warto napisać #unikatową umiejętność, w której faktycznie się specjalizujesz.Im bardziej dopasowana specjalizacja do Twojego aktualnego zawodu tym większe prawdopodobieństwo, że ktoś to potwierdzi.

Polecane - czyli jak promować swoję firmę na swoim profilu?

Dodaje do zakładki polecane kilka linków, wpisów na bloga lub video. W zakładce polecane pod ”+” można dodać dedykowane linki.

Linkedin - jak wypełnić profil - Reklama Dla Biznesu

5 TIPÓW jak rozwijać profil na Linkedin

• Sprawdź, czy Twoje imię i nazwisko w nazwie profilu jest dokładnie takiej jak w stopce maila – (np. „Przemek” to nie to samo co „Przemysław”), kieruj się zasadą, że ten profil jest miejscem, gdzie sprawdzają Cię Twoi klienci.

• Czy posiadasz swoje zdjęcie profilowe? Zadbaj o to, by zdjęcie miało charakter biznesowy.

• Czy uzupełniłeś profil o umiejętności, które posiadasz? Zachęcamy do ich wprowadzenia.

• Czy otrzymujesz potwierdzenia umiejętności od swojej sieci kontaktów? To dobry moment, by poprosić swoich współpracowników i klientów o ich potwierdzenie.

• Dodaj swoje osiągnięcia - kursy, wyróżnienia i nagrody oraz języki, którymi biegle władasz. Linkedin to miejsce, w którym warto się tym pochwalić.

• Udostępniasz swoje artykuły na tematy branżowe? Postaraj się raz na kwartał wrzucić ciekawy artykuł lub udostępnij posty, które są publikowane na profilu firmy, koniecznie dodaj swój komentarz nad udostępnieniem.

• Postaraj się raz na miesiąc wrzucić informacje związaną z Twoją branżą – wyznacz konkretny dzień w kalendarzu i dodaj go np. do kalendarza Google, tak by raz w miesiącu otrzymać alert, że zadanie jest do wykonania.

• Poświęcaj 10 minut w tygodniu, by przejrzeć swoją tablicę, najlepiej codziennie o tej samej porze dnia – np. w drodze do pracy autobusem czy przed śniadaniem. Reaguj i komentuj na posty innych. Tylko wtedy będziesz mógł liczyć na to, że ktoś inny będzie komentował Twoje posty, udostępniał je i polecał dalej.

Zainteresowany szkoleniem z Linkedin? Dowiedź się więcej, jakie szkolenia realizujemy.

Szkolenie indywidualne Linkedin

Szkolenie online START

RDB News

Wszystkie

Najpopularniejsze gadżety reklamowe 2025 – jak kształtują się noworoczne trendy?
Gadżety reklamowe to jeden z najistotniejszych elementów efektywnej kampanii marketingowej, która umożliwi wzrost rozpoznawalności i zwiększenie zaangażowania klientów.

Kontakt

Porozmawiajmy!

Marketing Outsourcing

Stworzymy dla Ciebie dział marketingu i co miesiąc będziemy raportować o wynikach! Poprowadzimy media społecznościowe, płatne kampanie, polepszymy pozycjonowanie w Googlach, czy stronę www. Zapytaj co, jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Branding

Tworzymy spójny wizerunek marki, która na tle konkurencji zapada w pamięć. Stwórz skuteczną strategię dla własnej marki i przybliż do siebie konsumentów.

Social Media

Kanały komunikacji są niezbędne w każdej firmie. Platformy społecznościowe wykorzystują elementy video, grafiki oraz copywriting. Przygotujemy strategię dla Twojej marki, która będzie kluczem do sukcesu i sprawi, że jej obecność w social media będzie spójna, regularna i sensowna.

Pozycjonowanie stron

Optymalizacja stron internetowych, która przyniesie zysk w postaci większej liczby wyświetleń, wejść, zapytań i konwersji na kluczowe frazy dla Twojego biznesu.

Video&Photo

Chcesz zbudować solidny content photo&video? Masz pomysł, ale brakuje Tobie osób do jego realizacji? Napisz do nas!
Wysyłając formularz zgłoszeniowy potwierdzasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ReklamaDlaBiznesu.pl Sp. z o.o. w Kobiernicach oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail.