Marcel Tworkowskirok temu

Optymalizacja strony www w 2022 - jak zyskać wyższą pozycję SEO strony internetowej?

Dowiedz się jak zyskać wyższą pozycję SEO strony internetowej, wykorzystując zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki.

Z pewnością możemy stwierdzić, że nadszedł czas zmian podejścia wielu firm w ocenie swojej działalności. Dzisiejsze, trudne dla wielu branż czasy wymuszają zmiany. Zarządy firm muszą (bardziej niż kiedykolwiek, w ostatnich latach) stawić czoła sytuacji spowolnienia gospodarki wprowadzając szybkie, skuteczne zmiany za pośrednictwem doboru odpowiednich czynników optymalizacyjnych. Sprawdź, dlaczego optymalizacja strony www w 2022 roku jest tak istotna — dowiedz się jak zyskać wyższą pozycję SEO strony internetowej, wykorzystując zarówno podstawowe, jak i zaawansowane techniki.

Dlaczego optymalizacja jest ważna?

Bo to ona odpowiada za prawidłowe funkcjonowanie wszystkich komórek firmy, strony www, a nawet przycisku koszyka w sklepie. Optymalizacja treści zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych stała się dzisiaj podstawą do stworzenia mocnego start-up’u, na którym będzie oparta cała działalność firmy włącznie z planowanymi modelami biznesowymi, kampaniami oraz lejkami sprzedażowymi. Technologie wykorzystywane poprzez wdrożenie optymalizacji pozwalają np. wskazać istotną dla nas domenę (poprzez sitemap xml), a nawet wskazać botom interesujące nas treści, aby zaczytywały ich więcej w celu lepszego pozycjonowania.

Czy muszę opierać się na komendach i botach?

Jeśli jesteś zaawansowanym użytkownikiem, który płynnie operuje komendami jak np. disallow/ (funkcja ta powoduje blokowanie botów sczytujących treści na stronie) to odpowiedź brzmi — jak najbardziej. Kiedy rozpoczynasz swoją działalność w SEO lub w pozycjonowaniu treści rozpocznij optymalizację od linkowania istotnych fraz kluczowych opartych o narzędzia monitorujące (mówimy tu zarówno o linkowaniu wewnętrznym, jak i zewnętrznym). Oprócz linkowania warto zwrócić uwagę także na powielanie treści i linków, kopiowanie istniejących treści lub kanibalizację fraz kluczowych, które już zostały użyte w innym miejscu. Zapobieganie takiemu działaniu ma na celu utworzenie oryginalnych treści, które będą nową, rozpoznawalną treścią zarówno dla użytkowników, jak i crawlerów sczytujących treści.

Czy konieczna jest optymalizacja na urządzenia mobilne?

Odpowiedź brzmi — tak. Znaczna część społeczeństwa spędza bardzo dużą ilość czasu na przeglądaniu mediów społecznościowych oraz stron internetowych. Jakość grafik oraz treści musi być więc dopasowana do urządzeń mobilnych w każdym przypadku i w każdej zakładce, ponieważ im lepsza optymalizacja mobilna, tym lepiej będziemy postrzegani. Jeśli zależy nam na optymalizacji na urządzeniach mobilnych, to warto byłoby stworzyć osobny adres URL. Animacje i efekty wizualne na stronach mobilnych mogą powodować spowolnienia strony. Wdrożenie AMP (Accelerated Mobile Pages) do wersji mobilnej przyspiesza działanie strony mobilnej. Nie możemy jednak umieszczać na stronie korzystającej z AMP dużej ilości reklam, ponieważ AMP przydaje się bardziej do serwisów z newsami oraz z artykułami zawierającymi dużą ilość treści.

Wykorzystanie systemu UX — sukces w zasięgu ręki

W przypadku wykorzystania systemu UX (User Experience) możemy być pewni szybszego działania serwisu, stron czy produktów. Możemy dobrać stronę wizualną dla poszczególnych podstron oraz produktów. Poprzez zastosowanie systemu User Experience powinniśmy dobrać treść i język dla naszej największej grupy odbiorców. Menu oraz nawigacja strony powinna być prosta i przejrzysta a interesującym działaniem zwiększającym walory estetyczne i praktyczne strony powinno być dodanie przycisku wyszukiwania wewnętrznego z autouzupełnianiem na stronie — tak, aby klienci mogli szybciej wyszukać dane produkty, usługi itd.

W dobie kryzysu gospodarczego oraz podczas występowania zjawiska niestabilnej sytuacji rynkowej warto pamiętać, aby nastawić się oraz swoją stronę na zainteresowanie klienta, a nie na przymus i konieczność zakupu. Informowanie klienta jest ważną czynnością, która może być pozytywnie postrzegana. Stały kontakt z klientami, informowanie o przerwie lub urlopie może wpłynąć pozytywnie na relację obu stron poprzez dodatnie sprzężenie zwrotne.

RDB News

Wszystkie

Marketing dla branży hotelarskiej
Branża hotelarska po okresie pandemii Covid-19 złapała drugi oddech. Marketing w tym sektorze stał się jeszcze bardziej niezbędnym procesem.

Kontakt

Porozmawiajmy!

Marketing Outsourcing

Stworzymy dla Ciebie dział marketingu i co miesiąc będziemy raportować o wynikach! Poprowadzimy media społecznościowe, płatne kampanie, polepszymy pozycjonowanie w Googlach, czy stronę www. Zapytaj co, jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Branding

Tworzymy spójny wizerunek marki, która na tle konkurencji zapada w pamięć. Stwórz skuteczną strategię dla własnej marki i przybliż do siebie konsumentów.

Social Media

Kanały komunikacji są niezbędne w każdej firmie. Platformy społecznościowe wykorzystują elementy video, grafiki oraz copywriting. Przygotujemy strategię dla Twojej marki, która będzie kluczem do sukcesu i sprawi, że jej obecność w social media będzie spójna, regularna i sensowna.

Pozycjonowanie stron

Optymalizacja stron internetowych, która przyniesie zysk w postaci większej liczby wyświetleń, wejść, zapytań i konwersji na kluczowe frazy dla Twojego biznesu.

Video&Photo

Chcesz zbudować solidny content photo&video? Masz pomysł, ale brakuje Tobie osób do jego realizacji? Napisz do nas!

Konsultacje

Poszukujesz indywidualnej oferty? Zapraszamy do zapisów na konsultację, gdzie nasi specjaliści znajdą odpowiednie rozwiązanie dla Twojej działalności!

Praca

Wiesz co to marketing outsourcing i szukasz zgranego zespołu pełnego pomysłów i pasji?
Wysyłając formularz zgłoszeniowy potwierdzasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ReklamaDlaBiznesu.pl Sp. z o.o. w Kobiernicach oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail.