Sandra Płoszaj - Reklamadlabiznesu.pl4 lata temu

Jak szybciej zbudować markę osobistą poprzez funkcjonalności LinkedIn?

Jakie funkcjonalności możesz wykorzystać, aby budować swoją markę osobistą?

Platforma LinkedIn rośnie w siłę. Z miesiąca na miesiąc pojawia się tam coraz większa ilość nowych kont. Według oficjalnych źródeł, w ostatnim kwartale 2019 roku, zarejestrowanych na platformie było 675 mln użytkowników. Jak wypada w tym rankingu Polska? W 2019 roku było 2 733 404 założonych kont, co stanowiło ponad 14,9% pracującej populacji w Polsce.

Rok 2020 to zdecydowanie rok LinkedIn’a. Coraz więcej firm stawia na dotarcie do potencjalnego klienta właśnie poprzez publikacje na tej platformie. Dlaczego?

Publikowane posty można znaleźć na szczycie swojej tablicy nawet po 2 tygodniach od publikacji. Zdziwieni? Tak, to możliwe! Posty niosą się przez wiele tygodni, a polecane publikacje o wiele części pokazują się w naszej sieci społecznościowej niż w innych mediach społecznościowych.

Na LinkedIn, budowanie sieci kontaktów jest zdecydowanie łatwiejsze, a kontakt face to face niewymagany.

Linkedin - od czego zacząć?

Zacznijmy od postaw:

  1. Wypełnij swój profil – bez tego nie jesteś w stanie rozpocząć budowania swojej marki osobistej.
  2. Dodaj do polecanych aktualności – im częściej aktualizujesz profil, tym większa szansa, że zatrzymasz uwagę Twoich odbiorców.
  3. Publikuj artykuły – nie masz bloga, a chciałbyś zacząć go prowadzić? Teraz masz szansę bezpłatnie publikować Twoje teksty za pomocą funkcji „Napisz Artykuł”! Sama zakładka jest bardzo intuicyjna i przypomina typowy notatnik z możliwością dodawania zdjęć i podstawowego formatowania tekstu.
  4. Sprawdź nowe funkcje publikowania, które w poprzednim miesiącu wprowadził LinkedIn. Do wyboru masz takie funkcje jak:
    – Szukaj rekomendacji,
    – Udostępnij dokument,
    – Udostępnij zdjęcie,
    – Udostępnij video,
    – Świętuj okazję,
    – Utwórz ankietę,
    – Udostępnij profil,
    – Zaoferuj pomoc,
    – Znajdź eksperta.

Dodaj tematyczne hasztagi i pozwól, by inni, którzy obserwują dany hashtag, zauważyli Twoją publikację.

Na nic funkcjonalności i znajomość LinkedIn’a, kiedy nie korzystasz z aplikacji. Bądź aktywny! Polecaj, udostępniaj i komentuj. Warto pobrać aplikację na telefon i regularnie sprawdzać, wyznaczając sobie minimum jeden dzień w tygodniu, w którym będziesz dostępny na aplikacji.

Budowanie wartościowej sieci kontaktów to bardzo ważny aspekt, nie mniej jednak warto zapoznać się z każdą funkcją dostępnych opcji na LinkedIn. Powodzenia!

RDB News

Wszystkie

Agencja Marketingowa - czym się zajmuje?
Agencja Marketingowa - definicja

Kontakt

Porozmawiajmy!

Marketing Outsourcing

Stworzymy dla Ciebie dział marketingu i co miesiąc będziemy raportować o wynikach! Poprowadzimy media społecznościowe, płatne kampanie, polepszymy pozycjonowanie w Googlach, czy stronę www. Zapytaj co, jeszcze możemy dla Ciebie zrobić!

Branding

Tworzymy spójny wizerunek marki, która na tle konkurencji zapada w pamięć. Stwórz skuteczną strategię dla własnej marki i przybliż do siebie konsumentów.

Social Media

Kanały komunikacji są niezbędne w każdej firmie. Platformy społecznościowe wykorzystują elementy video, grafiki oraz copywriting. Przygotujemy strategię dla Twojej marki, która będzie kluczem do sukcesu i sprawi, że jej obecność w social media będzie spójna, regularna i sensowna.

Pozycjonowanie stron

Optymalizacja stron internetowych, która przyniesie zysk w postaci większej liczby wyświetleń, wejść, zapytań i konwersji na kluczowe frazy dla Twojego biznesu.

Video&Photo

Chcesz zbudować solidny content photo&video? Masz pomysł, ale brakuje Tobie osób do jego realizacji? Napisz do nas!

Konsultacje

Poszukujesz indywidualnej oferty? Zapraszamy do zapisów na konsultację, gdzie nasi specjaliści znajdą odpowiednie rozwiązanie dla Twojej działalności!

Praca

Wiesz co to marketing outsourcing i szukasz zgranego zespołu pełnego pomysłów i pasji?
Wysyłając formularz zgłoszeniowy potwierdzasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ReklamaDlaBiznesu.pl Sp. z o.o. w Kobiernicach oraz przesyłanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej na podany adres e-mail.