Blog

Najczęściej czytane

Narzędzia, które pomogą Ci rozwinąć Twoje social media

Sandra Badtkeova Specjalistka ds. reklamy i promocji marki online. Od 10 lat związana z marketingiem. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynała w 2009 r. od produkcji gadżetów

Jak zaprojektować logo, które spodoba się klientowi?

Damian Marchlewski Z grafiką związany od 5 lat, z RDB Group od roku. Projektuje logotypy, księgi znaków, kreacje wizualne marek i layouty. Lubi otaczać się psami,

Najnowsze wpisy

RTM, czyli o marketingu tu i teraz

Nela Lewandowska Pracuje w RDB Group od ponad roku. Zajmuje się tworzeniem podstawowej Księgi Znaku, rozbudowanego Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz obsługą klienta biznesowego. Każdy dzień w

Panoramy 360, a może generator zasięgu

Patryk Płoszaj Od 9 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Rozwój opiera na innowacjach i leadershipie. Uważa, że skuteczny marketing, to tylko ten zaplanowany. Jego pasją

Więcej nie zawsze znaczy lepiej, czyli o tworzeniu intuicyjnych stron WWW.

Norbert Korniluk Od 3 lat związany z RDB Group. Jest twórcą projektu IdeaSEM związanego z tworzeniem stron i aplikacji, zajmuje się koordynacją szkoleń UAV. Uważa, że

Dzień Szefa

16 października obchodzimy Dzień Szefa. Z tej okazji chcielibyśmy przedstawić Wam spojrzenie Patryka Płoszaj, który stworzył Reklamę dla Biznesu i od kilku lat prowadzi stale powiększający

Jak zaprojektować logo, które spodoba się klientowi?

Damian Marchlewski Z grafiką związany od 5 lat, z RDB Group od roku. Projektuje logotypy, księgi znaków, kreacje wizualne marek i layouty. Lubi otaczać się psami,

Emotikony – skąd się wzięły i jak ich skutecznie używać?

Emotikony – skąd się wzięły i jak ich skutecznie używać? Z tego artykułu dowiesz się... - Jak powstały emotikony? - Dlaczego warto ich używać? - Jak

Narzędzia, które pomogą Ci rozwinąć Twoje social media

Sandra Badtkeova Specjalistka ds. reklamy i promocji marki online. Od 10 lat związana z marketingiem. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynała w 2009 r. od produkcji gadżetów

Jak personalizacja wpływa na tożsamość marki?

Paweł Marciuk Z RDB Group związany od 2 lat. Zajmuje się znakowaniem odzieży haftem komputerowym. Najwięcej przyjemności czerpie z pracy kreatywnej, więc najchętniej tworzy własne koncepcje.

Brand hero, czyli kiedy Twoja marka potrzebuje bohatera?

Brand hero, czyli kiedy Twoja marka potrzebuje bohatera? Z tego artykułu dowiesz się... - kim jest brand hero? - co daje jego obecność? - czy każda

System Identyfikacji Wizualnej – czy Ty też go potrzebujesz?

Nela Lewandowska Pracuje w RDB Group od blisko roku. Zajmuje się tworzeniem podstawowej Księgi Znaku, rozbudowanego Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz obsługą klienta biznesowego. Każdy dzień w

5 rzeczy, które powie Ci „Zaczynaj od dlaczego” i które mogą zmienić Twoją firmę

5 rzeczy, które powie Ci „Zaczynaj od dlaczego” i które mogą zmienić Twoją firmę Z tego artykułu dowiesz się... - Czym jest DLACZEGO, JAK oraz CO

Elementy, jakie musi zawierać księga znaku i dlaczego?

Damian Marchlewski Z grafiką związany od 5 lat, z RDB Group od roku. Projektuje logotypy, księgi znaków, kreacje wizualne marek i layouty. Lubi otaczać się psami,

Nadchodzi Człowiek 2.0?

Nadchodzi Człowiek 2.0? Elon Musk zaprezentował Neuralink. Czy będzie to rewolucyjny wynalazek, który zbliży nas do momentu, w którym sterowanie mózgiem przestanie być tylko wizją przedstawianą

5 powodów, dlaczego warto mieć stronę internetową?

Norbert Korniluk Od 3 lat związany z RDB Group. Jest twórcą projektu IdeaSEM związanego z tworzeniem stron i aplikacji, zajmuje się koordynacją szkoleń UAV. Uważa, że

Strategiczny Brand Marketing

Czego dowiesz się z książki Jak przekształcić znak handlowy w markę? Co zyskasz wprowadzając marketing do swojej firmy? Jak stworzyć strategię marketingową? Jakie korzyści przynosi brand

Prowadzenie Social Mediów. Zbędny obowiązek czy must have?

Sandra Badtkeova Specjalistka ds. reklamy i promocji marki online. Od 10 lat związana z marketingiem. Swoją przygodę z reklamą rozpoczynała w 2009r. od produkcji gadżetów reklamowych.

Drony. Jaką rolę mogą odgrywać w reklamie Twojej Firmy?

Patryk Płoszaj Od 9 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Rozwój opiera na innowacjach i leadershipie. Uważa, że skuteczny marketing, to tylko ten zaplanowany. Jego pasją