Co zrobić, by zwiększyć sprzedaż?


Patryk Płoszaj

Od 9 lat związany ze sprzedażą i marketingiem. Rozwój opiera na innowacjach i leadershipie. Uważa, że skuteczny marketing, to tylko ten zaplanowany. Jego pasją od zawsze było latanie. Instruktor UAVO z uprawnieniami nadanymi przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Jego dewizą jest szybkie skalowanie biznesu i pokonywanie przeszkód na drodze do sukcesu.

Co zrobić, by zwiększyć sprzedaż?

Z tego artykułu dowiesz się…

-dlaczego warto założyć dla swojej firmy wizytówkę Google
-w jaki sposób może Ci pomóc dobra witryna internetowa
-jak uzyskać i budować wizerunek eksperta

Jest mnóstwo różnych elementów składających się na wynik Twojej sprzedaży. Najważniejsze jest to, by zrozumieć, że na sprzedaż składa się wiele czynników. Każdy z nich osobno nie będzie w stanie wygenerować ponadprzeciętnego wyniku sprzedażowego.

Można powiedzieć, że jest to swego rodzaju synergia działań. To oznacza, że jeśli połączysz te elementy i zaczniesz wykorzystywać każdy z nich, to Twoja sprzedaż będzie lepsza i większa. Sprzedaż to technika, więc jeśli chcesz generować ponadprzeciętne wyniki, to musisz nieustannie się doskonalić. Nie tylko w technikach stricte sprzedażowych, lecz we wszystkich tematach, które podczas sprzedaży udowodnią że znasz się na rzeczy.

Zacznijmy od podstaw…

Dobrym sposobem na zwiększenie sprzedaży jest stworzenie strony internetowej lub sklepu online. Dzięki temu możesz wyświetlić się osobom poszukującym twojego produktu lub usługi w przeglądarce i przekierować część zainteresowanych osób na stronę w celu zapoznania się z Twoją ofertą. Witryna online z nazwą Twojej marki zbuduje wiarygodność. To bardzo ważne, zwłaszcza jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z biznesem.

Jeśli koszty związane ze stworzeniem strony internetowej lub sklepu jeszcze Cię przerastają, to kolejne rozwiązanie jest już nieco bardziej przystępne cenowo. Mowa tutaj o wizytówce Google – jest to punkt na mapie Google, w którym możesz dodać wszystkie informacje o twojej firmie oraz ofertę, aktualności i zdjęcia. Odpowiednio uzupełniona wizytówka jest w stanie pomóc na początku Twojego biznesu, szczególnie w sytuacji, gdy chcesz obsługiwać klientów na miejscu lub przyjmować ich w swojej siedzibie. Jeśli chciałbyś spróbować swoich sił w tym narzędziu i bez dodatkowych kosztów przygotować prezentację swojej firmy w wyszukiwarce Google, to tutaj zostawiam dla Ciebie link, który przekieruje Cię do panelu rejestracji

Kolejnym sposobem na zwiększenie zainteresowania i tym samym sprzedaży będą social media. To właśnie dzięki nim możesz komunikować, czym się zajmujesz i udostępniać ciekawe treści związane z Twoją branżą. Musisz wcielić się w rolę osoby dzielącej się wiedzą, czyli zostać specjalistą, a później ekspertem.

Dążenie do bycia ekspertem należy oprzeć o wiedzę i doświadczenie.

Jeśli chcesz stać się ekspertem to powinieneś:

  • znać doskonale produkt i rynek
  • interesować się nowinkami z branży
  • tworzyć opisy i recenzje produktów lub usług
  • potrafić obsłużyć sprzęt i programy potrzebne do tworzenia biznesu
  • interesować się przypadkami z branży
  • użytkować i praktykować

Takie podejście pozwoli Ci być osobą godną zaufania i mającą coś więcej do powiedzenia niż tylko to, ile kosztuje sprzęt, który oferujesz klientowi. Bycie ekspertem o najlepszy ze sposobów do zakomunikowania swojej pozycji na rynku.

Zapewne chciałbyś rozpocząć pracę nad swoją marką, dlatego potrzebujesz ukierunkować swoją energię w odpowiedni sposób. Zapraszam Cię na konsultację, na których zaplanujemy bardzo dokładnie Twoje działania.

Jeśli Twój produkt lub usługa trafia w niszę to te działania na pewno sprawią, że zostaniesz zauważony.

Właśnie przeczytałeś o trzech sposobach na zwiększanie sprzedaży i zaistnienie na rynku. To, od czego zaczniesz, zależy tylko od Ciebie. Zapamiętaj, ludzie dzisiaj chcą kupować od ekspertów. Jeśli będziesz pozyskiwał wiedzę i dzielił się nią to Twój sukces jest gwarantowany.

Wtorki z RDB

Komentarze wyłączone