Sandra Badtkeova4 miesiące temu

Jak szybciej zbudować markę osobistą poprzez funkcjonalności LinkedIn? Z tego artykułu dowiesz

Platforma LinkedIn rośnie w siłę. Z miesiąca na miesiąc pojawia się tam coraz większa ilość nowych kont. Według oficjalnych źródeł, w ostatnim kwartale 2019 roku, zarejestrowanych na platformie było 675 mln użytkowników. Jak wypada w tym rankingu Polska? W 2019 roku było 2 733 404 założonych kont, co stanowiło ponad 14,9% pracującej populacji w Polsce.

Rok 2020 to zdecydowanie rok LinkedIn’a. Coraz więcej firm stawia na dotarcie do potencjalnego klienta właśnie poprzez publikacje na tej platformie. Dlaczego?

Publikowane posty można znaleźć na szczycie swojej tablicy nawet po 2 tygodniach od publikacji. Zdziwieni? Tak, to możliwe! Posty niosą się przez wiele tygodni, a polecane publikacje o wiele części pokazują się w naszej sieci społecznościowej niż w innych mediach społecznościowych.

Na LinkedIn, budowanie sieci kontaktów jest zdecydowanie łatwiejsze, a kontakt face to face niewymagany.

Jakie funkcjonalności możesz wykorzystać, aby budować swoją markę osobistą?

Zacznijmy od postaw:

  1. Wypełnij swój profil – bez tego nie jesteś w stanie rozpocząć budowania swojej marki osobistej.
  2. Dodaj do polecanych aktualności – im częściej aktualizujesz profil, tym większa szansa, że zatrzymasz uwagę Twoich odbiorców.
  3. Publikuj artykuły – nie masz bloga, a chciałbyś zacząć go prowadzić? Teraz masz szansę bezpłatnie publikować Twoje teksty za pomocą funkcji „Napisz Artykuł”! Sama zakładka jest bardzo intuicyjna i przypomina typowy notatnik z możliwością dodawania zdjęć i podstawowego formatowania tekstu.
  4. Sprawdź nowe funkcje publikowania, które w poprzednim miesiącu wprowadził LinkedIn. Do wyboru masz takie funkcje jak:
    – Szukaj rekomendacji,
    – Udostępnij dokument,
    – Udostępnij zdjęcie,
    – Udostępnij video,
    – Świętuj okazję,
    – Utwórz ankietę,
    – Udostępnij profil,
    – Zaoferuj pomoc,
    – Znajdź eksperta.

Dodaj tematyczne hasztagi i pozwól, by inni, którzy obserwują dany hashtag, zauważyli Twoją publikację.

Na nic funkcjonalności i znajomość LinkedIn’a, kiedy nie korzystasz z aplikacji. Bądź aktywny! Polecaj, udostępniaj i komentuj. Warto pobrać aplikację na telefon i regularnie sprawdzać, wyznaczając sobie minimum jeden dzień w tygodniu, w którym będziesz dostępny na aplikacji.

Budowanie wartościowej sieci kontaktów to bardzo ważny aspekt, nie mniej jednak warto zapoznać się z każdą funkcją dostępnych opcji na LinkedIn. Powodzenia!

RDB News

Wszystkie

Czy mogę reklamować się na nazwę innej marki? – czyli znaki towarowe w Google Ads.
W tym artykule dowiesz się czym są znaki towarowe i czy kategorycznie nie możesz wykorzystać ich w swoich reklamach.